کد خبر : 9790
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 10:23
-

داورزنی:هواداران ساروی سالن را برای حریفان جهنم می کنند

داورزنی:هواداران ساروی سالن را برای حریفان جهنم می کنند
سرمربی تیم فوتسال منصوری گفت:برخلاف هفته های گذشته از کار تیمی بازیکنان راضی بودم و تفکرات کادر فنی در زمین اجرا شد اما متاسفانه در روز خوبمان قادر به از سد راه برداشتن تیم سرسخت شهروند ساری نشدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک پس از کسب یک امتیاز از قلعه عقاب ها گفت: دو هفته ای است که بازیکنانم به درجه از هماهنگی تیمی رسیده اند و می توانند برابر حریفان فوتسالی منسجم و حرفه ای ارائه دهند اما برای تیم جوان و کم تجربه من رقابت با تیم هایی همچون شهروند ساری در خانه آسان نیست. تیم شهروند ساری تیم بسیار خوبی است و به سبب حضور هواداران زیادی که تیمشان را حمایت می کنند سالن را برای حریفان مانند جهنم می کنند به همین دلیل تنا انجام کارهای فنی در زمین ضمانت پیروزی نیست باید در حدی نسبت به تیم و کار های گروهی تمرکز داشت که شرایط مانع از پیروزی نشود باید گفت حتی در روز خوبمان بیرون کشیدن یک امتیاز هم از این جهنم کار مهمی است که ما امروز با اینکه از حریف عقب بودیم، این مهم را انجام دادیم تا به حداقل امتیاز بازی دست یابیم.

وی افزود: بر خلاف هفته های گذشته که از عدم هماهنگی بازیکنانم ناراحت بودم، روز بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم و حقیقتا حقمان برد بود زیرا توپ های زیادی و با هدفی به سمت دروازه ساری رفت اما درخشش جواد منتظر که به اعتقاد من بهترین بازیکن زمین بود و بخوبی از دروازه تیمش محافظت کرد مانع از برتری ما شد البته نیروز جوانی و همچنین انگیزه بسیار شاگردان ابطحی نیز کار را برایمان دشوار ساخت از سوی دیگر پنالتی ما با بدشانسی توسط زحمتکش از دست رفت و در روزی که حقمان برد بود یک امتیاز گرفتیم.

داورزنی ادامه داد: در مورد تیم شهروند باید بگویم که با آمدن ابطحی این تیم متحول شده و مدرن بازی می کند . همچنین بازیکنان جوان و دونده و جنگنده این تیم بخوبی معنای فوتسال کردن را فهمیده اند به همین دلیل می توانم بگویم با گذشت زمان و جا افتادن این تیم در لیگ هیچ رقیبی نمی تواند رویارویی با راه ساری را پیشبینی کند و به راحتی از کنار آن بگذرد. حالا که ما تجربه رویارویی با این تیم را در قلعه عقاب ها پیدا کردیم می توانم بگویم هیچ تیمی نمی تواند به این شهر بیاید و با اطمینان خاطر و دست پر از ساری خارج شود. بازیکنان ساری به آن حجم هوادار و ابعاد کوچک زمین عادت دارند، هرچند بازیکنان ما هم با بازی در فضای کم مشکل نداشتند اما برای باقی تیم ها بسیار اثرگذار خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.