کد خبر : 9814
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 10:45
-

شمس: امسال هیچ تیمی امنیت ندارد/بحران دبیری را مدیریت می کنیم/منتظرند شمس ببازد تا بگویند تمام شده!

شمس: امسال هیچ تیمی امنیت ندارد/بحران دبیری را مدیریت می کنیم/منتظرند شمس ببازد تا بگویند تمام شده!
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز در مورد شکست تیمش در تبریز بعد از دو سال گفت: اگر بخواهیم به این رکوردها توجه کنیم، تمرکزمان روی لیگ را از دست می‌دهیم، رکوردها همیشه می‌شکند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس اظهار داشت: کمی بد بازی کردیم، تعداد زیادی از توپ‌های‌مان را گل نکردیم،  سه اشتباه پشت سر هم از سوی بازیکنان و گلرمان داشتیم که منجر به گل شد، زمانی هم که پنج نفره کردیم، فقط موفق به زدن یک گل شدیم، فکر می‌کنم بیشتر به اشتباه خودمان بازمی‌گردد و بایستی سعی کنیم دیگر از این اشتباهات نکنیم. ما گفته بودیم که بازیکنان از ثانیه اول حریف را پرس بکنند که شاید این هم استراتژی اشتباهی بود.

وی در پاسخ به این سوال که دبیری در جام باشگاه‌ها و لیگ چندان در حد انتظار ظاهر نشده و این بدین معنی است که اشکالی در این تیم وجود دارد و یا اینکه از اتفاقات معمول همه مسابقات است، خاطرنشان کرد: امسال همه تیم‌ها دچار این مشکل هستند. سال گذشته کاملا مشخص بود که کدام دو تیم بالا می‌روند ولی امسال تقریبا می‌شود گفت هیچ تیمی امنیت سال گذشته را ندارد. من مطمئنم شرایط جدول اینطوری باقی نمی‌ماند. تازه چهار هفته از مسابقات گذشته و ۶۶ امتیاز دیگر تقسیم می‌شود. نگران نیستم و ممکن است این اتفاقات چند بار دیگر هم تکرار شود. با یک یا دو بازی نمی‌توان یک تیم را ارزیابی کرد. مثلا تاسیسات دریایی دو هفته خوب نتیجه نگرفته اما مطمئنم این تیم بالا می‌آید و اتفاقاتی هست که در طول فصل می‌افتد و هر تیمی بهتر این اتفاقات را مدیریت کند و درصد حوادث را پایین بیاورد، موفق خواهد شد. سال گذشته هم تیم ما ۶ تساوی و دو باخت داشت اما درنهایت قهرمان شد، یعنی هشت هفته را تقریبا از دست داده بود. بنابراین این مسائل خیلی برای‌مان نگران کننده‌ نیست. ما سعی می‌کنیم بازی به بازی درصد حوادث را کم کنیم و به لیگ برگردیم. به اعتقاد من این کاری است که از عهده باشگاه ما برمی‌آید.

شمس در مورد تیم ۱۲ امتیازی ماهان تندیس قم گفت: تیم بسیار خوبی است، مهره‌های جوان و تکنیکی زیادی دارد، قم سال‌هاست در فوتسال ما یک برند است. چه زمانی که صبا‌ در لیگ بود و زمانی هم که ارم کیش در مسابقات حضور داشت و حالا که ماهان تندیس نماینده قم است، همیشه تیم‌های خوبی از این خطه در لیگ حضور دارند. در بازی اخیر هم گرچه ما دو مهره اصلی آنها را کاملا بسته بودیم ولی مهره‌های دیگرشان توانستند بازی را از دست ما دربیاورند. این تیم اگر در ادامه لیگ هم به همین شکل ظاهر شود، حتما جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود. حالا باید دید این روند را تا پایان ادامه می‌دهند یا دچار مشکل می‌شوند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در این خصوص که آیا به خاطر اینکه تیمش امسال کار بسیار سختی برای تکرار قهرمانی دارد، ناراحت است و یا بالا رفتن سطح کیفی لیگ و مدعی بودن بسیاری از تیم‌ها، خوشحالش می‌کند، تصریح کرد: خدا شاهد است بسیار خوشحال هستم از اینکه جوانان جای بزرگان را می‌گیرند، تیم ما دو هفته است که در هر بازی دو یا سه جوان را معرفی می‌کند. قمی‌ها هم چند بازیکن گمنام را معرفی کردند، تیم مقاومت البرز هم دو سه بازیکن جوان و خوب داشت و این باعث پویا شدن لیگ می‌شود و مرتب چهره‌های جدید برای تیم ملی رو می‌شوند. به همین دلیل اگر این جوانان برای تیم من دردسرساز می‌شوند ناراحت نمی‌شوم، یک وقتی سرمربی تیم ملی بودم و آن موقع هم می‌بردیم و می‌باختیم، ما با این زندگی آشنا هستیم. اینطور نیست که با یک باخت ناامید شوم و با لیگ قهر کنم. زندگی جریان دارد اگرچه از بعد از بازی با قم تحت فشار هستیم اما سعی می‌کنیم این بحرانی که دچارش شده‌ایم را مدیریت کنیم. به هیچ عنوان پا پس نمی‌کشم و تا وقتی که مدیریت باشگاه مرا بخواهد، هستم. اگر یک روز مدیران باشگاه به این نتیجه برسند که با تعویض من نتایج بهتری به دست می‌آورند، حتما از تصمیم آنها تمکین می‌کنم.

وی در مورد اینکه دبیری بعد از دو سال در تبریز شکست خورد، تصریح کرد: در هر صورت همیشه چیزی برای بار اول وجود دارد. این باخت می‌توانست دو هفته پیش مقابل تاسیسات دریایی رخ دهد چون ما دو بر صفر هم عقب افتادیم اما به بازی برگشتیم. ما اگر بخواهیم به این رکوردها توجه کنیم، تمرکزمان روی لیگ را از دست می‌دهیم. رکوردها همیشه می‌شکند و اشکالی ندارد. من فکر می‌کنم در کنار معایب شکست این رکورد، این موضوع محاسنی هم داشت اینکه بچه‌ها همیشه نگران بودند و می‌ترسیدند در تبریز ببازند و حالا این ترس ریخته است. تیمی موفق است که در ۲۶ هفته لیگ روند یکنواختی داشته باشد و برد و مساوی و باخت‌هایش با هم تطابق داشته باشند و در نهایت تیمی برنده خواهد بود که لیگ را بهتر مدیریت کند.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با اشاره به اینکه خیلی‌ها دوست دارند تیم شمس ببازد، تاکید کرد: بله همه منتظرند دبیری ببازد تا بگویند شمس تمام شده، خودم این را می‌دانم. اشکالی ندارد، من به غیر از اینکه خودم را به فوتسال بدهکار می‌دانم، به خاطر رفاقتی که از گذشته با مجموعه دبیری داشتم، به دنبال انجام دادن رفاقتم هستم. دنبال این نیستم که بگویند حسین شمس هم باخت، حسین شمس هم دیگر فایده‌ای ندارد. این‌ها حرف‌هایی است که دوستان می‌گویند که ما را ناامید کنند. برایم در تبریز خانه هم گرفته‌اند و راحت دارم زندگی می‌کنم، هوا هم خنک است، از تبریز لذت می‌برم. به این زودی هم تبریز را رها نخواهم کرد که به دود تهران برگردم! اینجا هم زندگی می‌کنم و هم هوای خوب دارم. تا وقتی که احساس نکنم بودن من در اینجا به ضرر تیم است، این احساس هم از طرف خودم یا باشگاه باشد، در تبریز می‌مانم و به کارم ادامه می‌دهم. من آدمی نیستم که منافع خودم را از منافع باشگاه برتر بدانم، خیلی راحت خداحافظی کرده و زندگی‌ام را در تهران ادامه می‌دهم. فعلا که باشگاه خیلی محکم پشت ما ایستاده و ما هم کارمان را می‌کنیم.

وی درمورد حاشیه‌هایی که دیدار ماهان تندیس و دبیری در تبریز داشت، گفت: این حاشیه در تماشاگران به وجود آمد و به بازی ربطی نداشت. نه چیزی پرتاب شد و نه به داور اهانت شد. بلافاصله هم نیروی انتظامی وارد ماجرا شد و قائله ختم پیدا کرد. این طبیعی است و در همه رشته‌ها ممکن است رخ دهد. تماشاگران تبریز خیلی بافرهنگ هستند و حتی یک کاغذ هم به زمین نیامد.

حسین شمس در مورد صحبت‌های شریفی مدیرعامل ماهان تندیس که گفته بود حیف است که شمس در لیگ مربیگری کند، تاکید کرد: قمی‌ها لطف دارند. من با همه تیم‌ها خوب هستم حتی آن تیمی که علیه من بد مصاحبه می‌کند با مربی‌اش، رضا داورزنی چند وقت پیش به مسابقات فوتسال دانش‌آموزان در ایتالیا رفتیم. با همه در تماس و تعامل هستم. جوری نیست که خدای ناکرده به خاطر سابقه‌ای که داریم، فخر بفروشیم و با غرور با دیگران برخورد کنیم. من کوچک همه تیم‌ها و مربیان لیگ هم هستم. دارم با این فوتسال زندگی می‌کنم، اگر فوتسال به حسین شمس نیاز داشته باشد، ما داریم کارمان را می‌کنیم، موقعی در تیم ملی بودیم و حالا در دانش‌آموزان و لیگ داریم بازیکن پرورش می‌دهیم. مثلا سه چهار بازیکن در دبیری هستند که سال آینده خواهید دید که چطور درخشش خواهند داشت، اصلا همین امسال چهره خواهند شد. دو نفر برای اولین بار هفته گذشته وارد زمین شدند و یکی از آنها آنقدر هُل شده بود که از یک منطقه دیگر وارد زمین شد.  ما تاوان این کار را می‌دهیم که بازیکن جدید به لیگ وارد کنیم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

نرو خواهش میکنم

فقط یه لحظه صبر کن

که هنوز حرف نگفته واسه تو خیلی دارم…..

تو رو از دست بدم چیزی نمیمونه برام

مگه جز تو چیزی هم هست که از دنیا بخوام

نمیتونم ببینم یه نفس از تو جدام…

دارم اغرار میکنم بی تو بمونم میمیرم

ترسی ندار که نفس از تو میگیرم

نزار این خواهش فبلم حرفای آخرم بشه

نگو که بر نمیگردی نزار که باورم بشه

نرو خواهش میکنم فقط یه لحظه صبر کن

که هنوز حرف نگفته واسه تو خیلی دارم

از تو خواهش میکنم فقط یه فرصت دیگه

اشک چشمامو ببین، ببین نگاهم چی میگه

عبدالهی دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

دارم اقرار میکنم بی تو بمونم میمیرم
ترسی ندارم که بگم نفس از تو میگیرم
نذار این خواهش قلبم حرفای آخرم بشه
نگو که برنمیگردی نزار که باورم بشه

هوادار قم دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

جناب شمس همین جوان های شایسته فم پارسال در اختیار شما بودند ولی شما تیم را در آسستانه ی سقوط قرار دادید مربی آن تیم هم امسال گفت که شما هیچ کمکی به آن تیم نکردید شما سال قبل هم یک تیم پر مهره فم را تا آستانه نابودی بردید!!! امسال هم نوبت دبیری است ظاهرا !!!

سعید امیری دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵

تازه پارسال دانشور، وزیرزاده و … تو تیم بودند.