کد خبر : 9838
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 13:16
-

عقابی: به زودی از برخی مسائل تیم سر در می آورم

عقابی: به زودی از برخی مسائل تیم سر در می آورم
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: تیم من با وجود شرایط مالی مطلوب و تمرینات خوب در رقابت ها نتیجه مورد نظر را به دست نمی‌آورد، بای سر در بیاورم اشکال از کجاست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا عقابی سرمریی تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از شکست خانگی مقابل تیم مس سونگون گفت : با توجه به تمرینات خوبی که انجام می دهیم و با وجود شرایط مالی و مدیریتی قوی که بر تیم حاکم است ، واقعا در عجبم که چرا این نتایج را کسب می کنیم و به همین دلیل در حال بررسی هستم تا ببینم واقعا چه عاملی زحماتمان را به باد می دهد.این در حالیست که من در شرایط بدتری هم کنار تیم بوده ام و انگیزه بازیکنان باعث موفقیتمان بوده است.

وی افزود:سال گذشته در هفته های پایانی با وجود بحران ناشی از ترس سقوط به لیگ دسته یک توانستم تیم را مدیریت کنم تا با به کارگیری موارد فنی  نتایج خوبی بگیریم ولی حالا که تیم هیچ مشکل حاشیه‌ای ندارد و باید روند مطلوبی داشته باشیم، نتایج بسیار بدی در برابر تیم های معمولی یا ضعیف کسب می کنیم اما معتقدم تیم شهرداری ساوه  به تاکتیک و قدرت تیم مس سونگون نباخت و اگر مقابل هر تیمی در هر سطحی قرار میگرفتیم، شکست می‌خوردیم زیرا ما به خودمان باختیم نه حریف. می دانم مسائلی در تیم  تاثیر گذاشته  و به زودی سر از آنها در می آورم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

عقابی به تیمت اعتماد ب نفس بده نه اینکه لهشون کنی

ساوه ای دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

مشکل تیم خود شما هستید که با اخلاقتون اعتماد ب نفس از تیم گرفتید و استرس وارد میکنید. همه میدونن شما چقدر اخلاق شما چقدر تند هستش. و پارسال هم که شما تیم گرفتید تیم تو بحران نبود شما الکی شلوغش کردی که مثلا کار بزرگی انجام دادی. وقتی ابطحی از تیم رفت تیم ۵ امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشت.

مهدی دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴

من ۲۵ سال است که در دانشگاه های معتبر ایران ورشته تربیت بدنی تدریس می کنم وسال های زیادی مربیگری کرده ام می خواهم برادرانه کمکت کنم چون خیلی زحمت می کشی ولی نتیجه نمیگیری. .آقای عقابی تو بازیکن بزرگی بودی و لی یک نقطه ضعف داشتی و آن این که همینطور که در دو کامنت بالا گفته شده خیلی رفتار پرخاشگرانه داری و این رفتار در تیم های ایران و مخصوصا فوتسال جواب نمیده.کمی رفتار خودت رو تغیر بده مطمئن باش نتیجه می گیری.البته اینکه تو این حرف رو قبول کنی خیلی سخته چون اعتقاد داری که خیلی بهتر از دیگران می دانی و اما اینگونه نیست.چون تربیت جوانان امروز نیاز به روانشناسی بالا دارد. تیم ساوه بسیار خوبه بازیکنان نخبه مثال شجری ، مهدی حسن زاده و….داری به اونها اعتماد کن و اعتماد به نفس بده موفق می شی.

علی دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱

اه سید مهدی ابطحی

نام ... دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳

اره بابا مشکل خودتی نه کسی دیگه تا دیر نشده برو

هوادار سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۳۴

عقابی جمع کن این حرفارو همش دنبال دشمن فرضی میگردی واسه توجیح،هوادارا نمیخوانت برو دیگه،همه تورو میشناسن فقط میخوای ضعفتو بندازی گردن اینو اون

بی طرف سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۴۸

شعار هوادارارو همه تو ساوه این هفته شنیدن،عقابی حیا کن شهرداریو رها کن،مسئولا ی شهر چرا کاری نمیکنن،این همه بوجه رو نابود کردی عقابی

نام ... سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۱۴

شما هم که توی کادر فنی تیمت یک مدرس فوتسال دارید خوب نظر ایشان چی هست?