کد خبر : 9836
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 12:59
-

لطفی: از سه سال گذشته بهتر فوتسال بازی می کنیم/ خجالت می کشیم سرمان را بالا بیاوریم

لطفی: از سه سال گذشته بهتر فوتسال بازی می کنیم/ خجالت می کشیم سرمان را بالا بیاوریم
کاپیتان تیم فوتسال شهروند ساری گفت: علیرغم اینکه هنوز نتایج دلخواه‌مان را نگرفته ایم اما به جرات می گویم از سه سال قبل تیم هم بهتر فوتسال بازی می کنیم.

محمود لطفی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص تساوی تیمش برابر منصوری قرچک اظهار داشت: دیدار با منصوری بازی خیلی خوبی از آب درآمد و از لحاظ فنی هم بسیار بالا انجام شد. به هر حال تیم منصوری هر سال جزو سه تیم بالای جدول بوده و آمده بود تا بازی را به سود خود تمام کند اما در بازی که ما باید برنده می بودیم از دست ما گریخت.
کاپیتان شهروند ساری متذکر شد: تیم بسیار عالی بازی می‌کند و برای دقایق بازی برنامه دارد اما متاسفانه یکسری مسائل روحی و روانی است و به طور مثال نمی‌فهمیم که چرا تیم ما ۱۵ تک به تک گل را در چند بازی اخیر تبدیل به گل نکرده است؟! برابر منصوری بازی که باید می بردیم مساوی شد و شرمنده هواداران، سرمربی، شورای شهر و … شدیم. مشکل ما فقط اعتماد به نفس است.
وی افزود: باور کنید نمی‌دانیم چطور در صورت مسئولان تیم، سرمربی و همه کسانی که برای ما زحمت کشیده اند نگاه کنیم. من به خودم و همه می گویم که اگر بازیکنان شهروند احساس مسئولیت و باورشان از اینکه در لیگ برتر بازی می کنند، بالاتر برود این پتانسیل که در نیمه بالایی جدول باشد وجود دارد.
لطفی به تمجید از امکانات سال جاری شهروند پرداخته و یادآور شد: امسال به هیچ عنوان از لحاظ امکانات مشکلی وجود ندارد و باور کنید به لحاظ شرایط مالی و امکانات تیمی بدون اغراق جزو سه تیم اول ایران هستیم. ما بازیکنان باید بدانیم که جایگاهمان کجاست و قدر این همه امکانات که مسئولین شهر مهیا کرده‌اند را بدانیم.
«قبول دارید ترس تیم ها از سالن سید رسول حسینی ساری ریخته است؟» لطفی این گونه پاسخ داد: این که درست اما تیم ما در سالن سید رسول با فرش آرا و منصوری مساوی کرده‌ که تیم های بسیار قدرتمندی هستند. رفته رفته در خانه هم بهتر می شویم و من این قول را می دهم که در سالن سید رسول به هیچ تیمی نبازیم. این که قبح ترسناکی سالن هم شکسته شده، یکسری مسائل دست به دست هم داده که آن هم با نتیجه‌گیری درست می شود.
کاپیتان شهروند ساری با ذکر اینکه در تیمش همدلی موج می زند یادآور شد: به عنوان کاپیتان تیم فقط سعی در کمک به جوانترها داریم و این کاری است آقا جواد، آقا مرتضی و من سعی می کنیم به جوانترها اعتماد به نفس بدهیم. جوان های خوبی داریم که در آینده می‌توانند به راحتی در رده‌های بالای ملی بازی کنند و حقشان را از فوتسال ایران بگیرند.
وی در خاتمه به بازی هفته آینده با میثاق اشاره کرده و خاطرنشان کرد: بازی با میثاق هم همیشه بازی خوبی از آب درآمده است. آنها بازیکنان باتجربه و خوبی دارد و بازی سختی را پیش بینی می‌کنم است که مثل بازی های دیگرمان باید برای نتیجه اش جنگید اما محکوم به نتیجه گیری هستیم و با این هدف به تهران می‌رویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۴۱

بله دیگه باسهمیه بچه‌های اصفهان دارید تیم داری میکنید که هیچ کدام راضی نیستن حالا حالاها هم نتیجه نمیگیرید

نام ... سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

با اومدن اقای مرتضوی و عظیمایی در کنار مرد باتجربه ی فوتسال محمود لطفی ودیگر بازیکنان جوان و با هدایت مرد کار بلد فوتسال ایران سید مهدی ابطحی شاهد بازیهای بهتری از این تیم پرطرفدار خواهیم بود