کد خبر : 9791
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 10:11
-

مدیرعامل مس:بردهای تیم اتفاقی نیست/ در ساوه از مس واقعی رونمایی شد!

مدیرعامل مس:بردهای تیم اتفاقی نیست/ در ساوه از مس واقعی رونمایی شد!
مدیرعامل باشگاه مس سونگون با قدردانی و ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم در بازی دیروز برابر شهرداری ساوه گفت: بردهای متوالی تیم مس اتفاقی نیستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نجفی پس پایان دیدار تیمش برابر شهرداری ساوه که به برتری ۵ بر ۲ مس انجامید خاطرنشان کرد: همانگونه که پیش از این هم اعلام کرده بودم ، تیم فوتسال مس سونگون امسال یکی از مدعیان لیگ برتر است و این تیم در ادامه لیگ برتر حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: تردید نکنید که بردها و پیروزی های متوالی مس سونگون در برابر حریفان اتفاقی نیستند و از این پس نیز شاهد موفقیت های بعدی این تیم خواهید بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون همچنین با اشاره به نمایش قابل قبول و خیره کننده بازیکنان مس در دیدار خارج از خانه برابر شهرداری ساوه تصریح کرد: نتایج و جایگاه تیم مس سونگون در جدول رده بندی مسابقات ، خود گویای توان بالای این تیم است و رقبا باید از تیم ما بترسند.

مهندس نجفی در خاتمه با اعلام این که نباید در باد این پیروزی ها خوابید ، از بازیکنان تیمش خواست با تمرکز بالا و انگیزه مناسب ، ضمن فراموشی نتیجه درخشان بازی برابر شهرداری ساوه ، خود را برای رویارویی با ملی حفاری اهواز در هفته پنجم آماده کنند.

وی در عین حال گفت: در بازی برابر شهرداری ساوه و با نتیجه قاطعی که به دست آمد ، از مس واقعی رونمایی شد و از این پس مس با ارایه نمایشی قابل قبول به دنبال کسب امتیازات بیشتر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.