کد خبر : 9844
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 - 9:48
-

ابطحی: از آمدن به شهروند پشیمان نیستم!

ابطحی: از آمدن به شهروند پشیمان نیستم!
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: از اینکه مسئولیت این تیم را قبول کرده‌ام، پشیمان نیستم، در عین حال هم می‌دانم که توقع از تیم من بیشتر از این است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمهدی ابطحی در مورد تساوی تیمش در هفته چهارم لیگ برتر برابر منصوری اظهار داشت: بازی در زمین ما بود، منصوری تیم خوبی است. شرایطی پیش آمد که سه بر دو از حریف پیش افتادیم که در همین حین یکی از بازیکنان رفت و با داور صحبت کرد، داور هم به همین خاطر اخراجش کرد چون معتقد بود بازیکن نباید با داور صحبت کند. همین اخراج به تیم ما فشار آورد و گل تساوی را خوردیم.

وی تاکید کرد: البته شهروند ساری رو به رشد است. باید این بازی که در زمین خودمان برگزار می‌شد را می‌بردیم، در لیگ برتر کسب نتیجه مهم است.

ابطحی که تیمش اکنون با دو شکست و دو تساوی وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ ندارد، در پاسخ به این سوال که نگران نیست با این نتایج کارنامه‌اش زیر سوال برود، خاطرنشان کرد: نه نگران نیستم. یک وقت شما به مدرسه‌ای می‌روی و یک سری شاگرد را با معدل ۱۰ تحویل می‌گیری و در آخر با معدل ۱۴ تحویل می‌دهی، این پیشرفت است. شاید معدل ۱۴ خوب نباشد اما با توجه به نقطه شروع، قابل‌قبول است. اگر این شاگردان را با معدل ۸ تحویل دهی، کارت انتقادآمیز است. من خودم خوب می‌دانم که همه از تیم ابطحی توقع دارند و به همین دلیل تلاشم را چند برابر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با تاکید بر اینکه از قبول مسئولیت تیم شهروند پشیمان نیست، تصریح کرد: پشیمان نیستم، اینها جوانان خیلی باهوشی هستند. ما کارمان را دیر شروع کردیم، یک هفته مانده به لیگ. مطمئنم که درست می‌شود. بعد از نیم‌فصل شهروند همان تیمی خواهد شد که مد نظرمان است.

ابطحی که تیمش در سالن سیدرسول حسینی بازی می‌کند، گفت: سالن برای بازی‌های ما پر می‌شود. همه می‌آیند و در هر بازی تشویق می‌کنند. در بازی اخیر هم می‌توانستیم برنده شویم، داور دو سه اشتباه کرد و همین روند کار را تغییر داد.

وی در مورد دیدار بعدی تیمش با میثاق اظهار داشت: امیدوارم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم. مشکل پولی نداریم. ساری در ادامه به روزهای خوبش بازمی‌گردد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲

استاد ابطحی در مصاحبه قبلی گفتی که تیم شهروند واقعی را از هفته ششم ببینیم حالا فرمایش میکنین تا نیم فصل صبر کنیم ! اونوقت این تیم ( را هم مثل دوره ای که بسیار قولها برای بهترشدن و سقوط نکردن تیم محروم گلوگاه دادید ولی تیم گلوگاه را به سقوط از لیگ برتر هدایت کردید ) تا اون موقع در مرز سقوط قرار بگیره دیگه کسی نمی تونه کمک بکنه تا این تیم که با هزار خون دل خریده شده سقوط نکنه

احمد سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴

آقای ابطهی تیم رشت و سپس تیم گلوگاه وبعد تیم شن سا وپارسال تیم ساوه تایک قدمی سقوط ولابد امسال هم تیم ما ( شهروند ساری)

نام ... چهارشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

نبایدم ناراحت باشی ، پول خوب که میگیری ، نتیجه هم که نمیگری