کد خبر : 9875
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مهر 1393 - 10:25
-

نجفی:بودجه مس دو برابر تیم سال قبل است/برای مس بازی سخت وجود ندارد

نجفی:بودجه مس دو برابر تیم سال قبل است/برای مس بازی سخت وجود ندارد
حامد نجفی مدیرعامل جوان باشگاه مس سونگون ورزقان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شرایط این باشگاه سخن گفت.

حامد نجفی مدیر عامل جوان باشگاه مس سونگون ورزقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد مسایل مختلف سخن گفت.

نجفی در مورد بودجه باشگاه مس گفت:امسال بودجه ای که برای تیم فوتسال در نظر گرفته شده است چیزی بیش تر از دو برابر بودجه فوتسال شهرداری است که تاثیر آن در نتایج را نیز می توانید مشاهده کنید.

وی در مورد نقش شهردار(پدر مهندس نجفی) در انتقال تیم فوتسال شهرداری به مس سونگون  تصریح کرد: پدرم در این انتقال نقشی نداشت و در اصل این سهمیه متعلق به ما بود.از طرفی نیز چون تیم ماشین سازی به زیر مجموعه شهرداری انتقال یافت باشگاه شهرداری بخاطر تامین هزینه این تیم مجبور به انتقال تیم فوتسال شهرداری بود و از طرفی مصوبه شورای محترم اسلامی کلانشهر تبریز مصوبه ای تحت عنوان اینکه هرکس یا ارگانی خواستار تامین هزینه قهرمانی یک تیم باشد بصورت رایگان در اختیارش قرار می گیرد.انتقال تیم فوتسال شهرداری مصوب شورای اسلامی شهر و شورای ورزش شهرداری است.

نجفی در مورد عملکرد تیم فوتسال مس گفت:رفته رفته بازی مس قابل قبول تر می شود هرچند در هفته های اول نتایج لازم نیز گرفته شد ولی از روند و عملکرد تیم رضایت نداشتم و پیش از بازی با شهرداری ساوه طی مصاحبه ای که داشتم اعلام کردم که از مس واقعی رونمایی خواهیم کرد لطف خدا هم شامل حال ما شد تا قولی را که داده بودیم عملی کنیم هرچند ۳ بازیکن خود را نیز در اختیار نداشتیم تنها نماینده پیروز تبریز در هفته چهارم بودیم.

مدیرعامل باشگاه مس  در مورد اینکه چرا تیم مس در خارج از خانه بهتر از تبریز بازی می کند اذعان داشت :متاسفانه  تیم های حریف در تبریز رو به بازی دفاعی و تاخیری می آورند و چشم به ضد حملات دارند و این کار را برای ما سخت می کند.تیم های که در مقابل ما روبه بازی هجومی بیاورند به مشکل خواهند خورد.

نجفی در مورد اینکه بازی های سخت تیمش هنوز برگزار نشده و قضاوت در مورد عملکردش زود است تاکیدکرد : برای مس بازی سختی وجود ندارد و هر تیمی که بخواهد با ما بازی کند کارش سخت است.امسال مس حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و با بازی هایی که انجام خواهیم داد این حرف را ثابت خواهیم کرد.روز اول در تمرین تیم به بازیکنانم گفتم که باید کاری کنیم سایر تیم ها از بازی با مس واهمه داشته باشند.مطمئن باشید بازی با ماهان تندیس قم و گیتی پسند برابر مس هم بازی های جذاب و تماشاگر پسندی خواهد بود چون هردو تیم برای کسب ۳ امتیاز خواهند آمد و هیچ کدام برای مساوی بازی نمی کنند.

وی در مورد اینکه گفته می شود دست به پاداش و جریمه اش خوب است گفت:تا کنون که جریمه ای نکرده ایم و فقط پاداش داده ایم.بازیکنانم می دانند که درصورت باخت در بازی هایی که می توانند نتیجه کسب کنند ولی نتیجه را واگذار کنند مطمئن باشید جریمه سنگینی می شوند.بازی برابر فردوسی چون برای ما بازی ویژه ای بود و می توانست روند نتیجه گیری تیم را مشخص کند پاداش ویژه ای برای آن بازی در نظر گرفتیم.

نجفی گفت:درحال تکمیل زیرساخت های ورزشی ورزقان هستیم تا که انشالله اگر فراهم شود از نیم فصل و اگر نشد از فصل آینده بازی های این تیم در ورزقان برگزار خواهد شد.با برگزاری بازی ها در ورزقان هیچ تیمی نمی تواند از مس در زمین خودمان بخاطر حمایت پرشور هوادارانمان امتیازی کسب کند

نجفی در آخر افزود:هدف ما قهرمانی در لیگ است و مطمئن باشید اگر به صدر جدول صعود کنیم به راحتی از آن جا نخواهیم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساري پنجشنبه , ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

بزار یه مدت بگذره چن تا ناداوری و ناملایمتی ببین اون وقت ببینیم میتونی اینطور با قطعیت صحبت کنی یا نه. تازه واردی دیگه چه میشه کرد…

فوتسالی پنجشنبه , ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

آقای مدیر عامل اولا شما حق نداری در مورد مسایل فنی نظر بدی
تازه واردی و با ادعا داری حرف میزنی اما دوست عزیز آقای تقی پور اونقدر تجربه داره که نیاز نباشه شما دخالت بکنی و نظر فنی بدی
در ضمن جریمه سنگین رو از کجا در آوردی؟

تبريزي پنجشنبه , ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

اولا با کدام سابقه ورزشی و فوتسالی در خصوص فوتسال نظر میدهی ! ثانیا ملاک انتخاب تو برای مدیر عاملی مس بر چه معیاری بوده است مگر نه اینکه دردانه بابا بودن ملاک قرارگرفته است

تبريزي پنجشنبه , ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

درضمن تا حالا با تیمهای ضعیف لیگ بازی کردید که شهرداری هم پارسال همه شون رو برده بود و تو باشی یا نباشی فرقی نمی کرد

وزير صنايع معادن جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۵۲

ساده ای …
زود هست حرف بزنی و منم منم کنی برادر …
زیاد صحبت کنی میبینی صنایع معادن یهو تیمو ازت گرفت بعد میری تو لاک خودت هی غصه میخوری هی غصه میخوری…نکن با خودت برادر من….