کد خبر : 9885
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 - 13:04
دسته‌بندی نشده
-

داورزنی: وضعیت منصوری بحرانی نیست

داورزنی: وضعیت منصوری بحرانی نیست
سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک گفت: نسبت به بازی خیلی امیدوار هستیم، منصوری هیچگونه ابزاری برای قهرمانی ندارد اما شخصیت قهرمانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داورزنی با تاکید بر اینکه وضعیت منصوری بحرانی نیست، گفت: تیمی که در شرایط بد مالی، چند هفته پشت سر هم باخت می‌دهد و اسیر حاشیه‌های دیگر هم می‌شود، وضعیتش بحرانی است. ما که تا اینجای کار، یک باخت، دو تساوی و یک برد داشته‌ایم. اتفاقا هفته پیش در ساری برابر تیم شهروند که تیم خیلی خوبی است در شهر خودش با آنهمه تماشاگر که تیم‌شان را خیلی خوب تشویق کرده و با این کار جو بدی را برای حریف ایجاد می‌کنند، به یک امتیاز رسیدیم و این را نتیجه بدی نمی‌دانیم.

وی در مورد دیدار این هفته تیمش با شهرداری ساوه تصریح کرد: تیم ما در شرایط روحی بسیار خوبی قرار دارد و برای این بازی آماده است. البته چند بازیکن مصدوم هم داریم اما نسبت به بازی خیلی امیدوار هستیم. منصوری هیچگونه ابزاری برای قهرمانی ندارد اما شخصیت قهرمانی دارد.

سرمربی منصوری ادامه داد: یعنی اگر در هفته‌های آینده در کورس قهرمانی قرار بگیریم به خاطر تلاش مضاعف بازیکنان‌‌مان است که امتیاز به دست آورده‌ایم و اینکه منصوری همیشه شخصیت قهرمانی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

اقای داورزنی خیلی با احترام استعفا تو بده و برو. ما تماشاگرا فقط قهرمانی میخایم. فوتسال قرچک رو نابود کردید. نه خودت بدرد قرچک میخوری و نه دستیارت اقای عباسی. با این نتایج ابروی همه رو بردید

منصوری جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

اگر به لک هم همین قدر پول می دادند رتبه ای بهتر از این نمی گرفت در ضمن آقای عباسی معلم است و جوان

نام ... شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

آقایی که از فوتسال سررشته نداری همین آقای عباسی که به زبون آوردی افتخار فوتسال منطقه محسوب میشه،درضمن فوتسال رو تو شهر قرچک همین آقای معلم آورده..ایشون سال ۸۴ مربی تیم بسیج ری بود که بجای آقای ناصر صالح مدرس فیفا منصوب شد..و از افتخارات ورزشی ایشون نگم بهتره .برو خودت بپرس تا روشن شی تو فوتسال منطقه کت تن کیه!!!!!

قرچکی جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴

آقای داورزنی این هفته اگر شهرداری ساوه که بدون امتیاز تهه جدوله تو قرچک نتونی ببری،خودت بری استعفا بدی سنگین تری

تماشاگر جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

وای به هال منصوری که ملاک مربیش پوله. منصوری مربیه پولی نمیخاد،مربی تعصبی میخاد.

با غیرت شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

داور زنی حیا کن. منصوری رو رها کن

ناشناس یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۷:۵۲

اقای تقوی کار مثبتشش اینه که درتیم منصوری از مربیان با شخصیتی چون ابطحی لک .داورزنی وزرخانلی که حاشیه نداشتن استفاده کرده این کمتر از قهرمانی نیست