کد خبر : 9889
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 - 13:25
-

شریفی: به این چهار پیروزی قانع نیستیم

شریفی: به این چهار پیروزی قانع نیستیم
مدیرباشگاه ماهان تندیس می گوید کسب 4 پیروزی در 4 بازی ابتدایی برای آنها قانع کننده نیست و باید این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ناصر شریفی  اظهار کرد: دست تک تک آنهایی که بر ما منت گذاشته و در سالن شهید حیدریان حاضر می‌شوند تا از تیم ماهان تندیس حمایت کنند را می‌بوسم و اعتقاد دارم که حمایت آنها پشتوانه تیم ما است.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما در چهار هفته سپری شده از لیگ برتر نمایش بسیار خوبی در مقابل رقبا داشتند و پیروزی حق آنها بوده، افزود: تیم ماهان تندیس اکنون در صدر جدول رده‌بندی بازی‌های لیگ برتر فوتسال قرار دارد اما هیچ جا ما صحبت از قهرمانی نکرده‌ایم چون هنوز راهی طولانی تا پایان فصل باقی مانده و تیم جوان و یک‌دست ما نیاز به زمان دارد تا حتی قوی‌تر از این ظاهر شود.

مدیر تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: به نظر من در این چهار بازی نتایج بسیار خوبی گرفته‌ایم و می‌توانیم در دیدارهای آینده بسیار بهتر از این هم بازی کنیم اما بازیکنان ما خوب می‌دانند که به هیچ عنوان نباید از این نتایج مغرور و فریفته شویم.

وی با بیان اینکه حضور پرتوان و پرقدرت تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یکی از اولویت‌های مهم وی خواهد بود، تاکید کرد: در حال حاضر تیم ماهان تندیس قم بازیکنان بسیار خوبی دارد که در این هفته‌ها نیز ثابت کردند خلاق و توانمند هستند.

مدیر تیم فوتسال ماهان تندیس قم اضافه کرد: من زیاد در خصوص مباحث فنی فوتسال صحبت نمی‌کنم چون این یک کار تخصصی است اما قطعا از تیم حمایت می‌کنیم تا مربیان ما با جدیت به تمرینات آماده‌سازی تیم بپردازند و ماهان تندیس قم بتواند برای حضور پرقدرت در ادامه دوره شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مهیا شود.

وی ادامه داد: در سال جاری و در مسیر حضور موفقیت‌آمیز تیم فوتسال ماهان تندیس قم در رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، قطعا سعی می‌کنیم در راستای انجام تعهداتی که پذیرفته‌ایم، حمایت بسیار خوبی از کادر فنی و بازیکنان داشته باشیم.

شریفی بیان کرد: از تمام تماشاگرانی که در دیدارهای خانگی با تمام توان پشتیبان تیم بودند، تشکر می‌کنم و امیدوارم همچون فصول قبل که آنها در کنار مسئولین استان برای موفقیت و حرکت رو به پیشرفت فوتسال قم تلاش کردند امسال نیز حامی تیم فوتسال ماهان تندیس قم باشند.

وی تاکید کرد: قطعا کسب برتری در چهار هفته سپری شده از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تمام آن چیزی نیست که تیم ما به آن قانع باشد، به همین خاطر قطعا ماهان تندیس قم از هفته‌های آینده حتی با تمام توان بالاتر در لیگ برتر حضور می‌یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

یادت رفت درباره علی صحبت کنی

حمزه رسولی جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

حاج ناصر فرگوسن رو عشق است…

نام ... جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

بچهای ماهان هر کی به علی پاس بده پولشو میگیره تا آخر فقط با علی بازی کنید فقط علی علی شریفی

حسین جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸

چون پسرش رو بازی دادن هم با شخصیت شده و هم در کار فنی دخالت نمی کنه.تا موقعیکه پسرش را بازی بدهند چه تیم ببره و چه ببازه کادر فنی بهترین دنیا است .اگر پسرش بازی نکنه و حتی اگر قهرمان جهان هم بشوند کادر فنی بدترین کادر فنی دنیا است.تهدید ناصر شریفی بعد از بازی با منصوری در حضور همه بازیکنان ( امیر شمسایی همان وقت در حال رفتن به تهران بود) اگر پسرش را بازی ندهند امیر شمسایی رو اخراج می کنه.در همان فاصله با چند تا از مربی ها هم به جای شمسایی صحبت اولیه رو کرده بود که امیر شمسایی زرنگی کرد ، اگرنه از هفته سوم به بعد مربی تعویض می شد.

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

چه داستانی یه بخدا ، آریالا علی آقای شما هر چی باشه همه میدونن سطح بازیش در حد لیگ قم شاااااااااااید باشه ، نکن این کارو شریفی جان بزار کمتر حرص بخوریم از دستت …
این همه استعداد داریم تو قم ولی یه دو سه نفر که حقشون نیست تو ماهان تندیسن!

سید شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

فقط ساسان بی حاشیه….
عشق است جادوگر آسیا…

مهدی شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵

من که پیش بینی میکنم نیم فصل علی شریف بشه سرمربی تیم

بچه قمی پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶

حیف این همه استعداد تو فوتسال قم اما جاش باید علی شریفی که بازیکن خوبی نیست بازیکنه