کد خبر : 9890
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 - 13:29
-

عقابی: خوراکچی را قبلاً به عنوان مدیر فنی پیشنهاد داده بودم/ حاضرم به عنوان تدارکات هم به تیمم کمک کنم

عقابی: خوراکچی را قبلاً به عنوان مدیر فنی پیشنهاد داده بودم/ حاضرم به عنوان تدارکات هم به تیمم کمک کنم
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: حاضرم از جیب خودم خرج کنم، اگر هم شخصی بیاید که برای سربلندی تیم تلاش کند، حاضرم حتی تدارکات تیم هم باشم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا عقابی در مورد زمزمه تغییر در کادرفنی تیم شهرداری ساوه اظهار داشت: ما که به این حرف‌ها توجهی نداریم. ساوه فرهنگ خاص خودش را دارد. هر کسی قرار است بیاید، بیاید. ما فقط دوست داریم تیم در لیگ برتر باشد و همیشه هم برای من این مهم بوده که به تیم شهرم کمک کنم. حتی اگر قرار باشد یک موقع نباشم، به فرد جایگزین کمک می‌کنم. سال ۹۰ بود که در چهار بازی باختیم، بعد خود من به هیات‌مدیره پیشنهاد دادم که محمود خوراکچی را به عنوان مدیرفنی به جمع‌مان اضافه کنند. بعد هم او به تیم فیروزصفه اصفهان رفت. آن زمان خودم گفتم که او به تیم بیاید، اما حالا برخی صحبت‌ها که مطرح می‌شود، غیرحرفه‌ای است.

وی ادامه داد: تاکنون نشده که از اقوام، دوستان و آشنایانم بخواهم در سکوها مرا تشویق کنند. زمانی هم که در هفته بیست‌ویکم لیگ، از نتایج به دست آمده راضی نبودند و مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند که شاید تیم به دسته یک سقوط کند، از من خواستند به تیم کمک کنم، با وجود مخالفت خانواده‌ام که اصلا دوست نداشتند به ورزش بازگردم، فقط به خاطر تیم شهرم مسئولیت را به عهده گرفتم. آن زمان هیچ حرفی از پول نزدم و قرارداد سفید بستم و زمانی هم که بابت ماندن شهرداری در لیگ، یک پولی دادند، هیچ حرفی از کم بودن آن نزدم. امسال هم برایم مهم نیست چه کسی را انتخاب می‌کنند و در پی حل مشکلات تیم هستم. البته هیات‌مدیره باشگاه که بعد از جلسه اخیرش اعلام کرده از رضا عقابی حمایت می‌کنیم.

عقابی تاکید کرد: برای کمک به تیم شهرم، دنبال پول نیستم و حتی حاضرم از جیب خودم نیز خرج کنم. اگر هم شخصی بیاید که برای سربلندی تیم تلاش کند، حاضرم حتی تدارکات تیم هم باشم.

این مربی ساوه‌ای فوتسال در مورد بازی روز شنبه تیمش در قرچک با تیم منصوری، خاطرنشان کرد: در لیگ امسال همه بازی‌ها سخت است و نتیجه هیچ‌کدام قابل پیش‌بینی نیست. به بازیکنانم گفته‌ام که باید در همه دیدارها هوشیار باشند. مطمئن هستم که می‌توانیم نتایج قبلی را جبران کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یوسف جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

آقای عقابی مردم ساوه شمارو نمیخوان چرا نمیخوای بفهمی،تا اخراجت نکردن خودت استعفا بده، اینجوری سنگین تری

نام ... شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

الکی به جای مردم حرف نزنید!!

کمال جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

رضاعقابی تو که خودت میدونی با مربی دیگه صحبت کردن الکی مردمو گول نزن،بهر قیمتی میخوای وایسی

عاشق خوراکچی م.ر جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

اسم خوراکچی میاد میلرزی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ass جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲

عقابی تو اگه تیم شهرتو انقدر که میگی دوست داری برو بزار یکی بیاد که تیمو نجات بده،خسته شدیم انقدر اومدیم سالن باخت تیممونو دیدیم

شاهسون جمعه , ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

تو اگه عاشق تیمت بودی پارسال انقدر چوب لای چرخه ابطحی نمیزاشتی،