کد خبر : 9892
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 - 13:35
-

فلاح: به حاشیه ها توجهی ندارم

فلاح: به حاشیه ها توجهی ندارم
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: نسبت به حاشیه‌هایی که برای‌مان ایجاد می‌کنند بی‌توجه هستیم و از وارد شدن به آن خودداری می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا فلاح در مورد دیدار این هفته تیمش با فرش‌آرا در مشهد گفت: همانط‌ور که قبلا هم گفتم ما در پنج هفته ابتدایی، با چهار تیم برتر لیگ بازی داریم. با دبیری و گیتی‌پسند که به آنها باختیم، با حفاری مساوی کردیم و این هفته هم با فرش‌آرا در مشهد. هفته اول هم از حضور ما در دیدار با شهرداری ساوه ممانعت شد. دبیری، گیتی‌پسند، حفاری و فرش‌آرا چهار تیم برتر فصل گذشته بودند. این بدترین قرعه ممکن برای ما بود. علاوه بر این، تیم ما تمرین خوبی را پشت سر نگذاشت.

وی ادامه داد:‌ جوانان ما سرشار از انگیزه هستند و منتظریم که تیم‌مان دور بگیرد. باید با برد، این شرایط را فراهم کنیم. ما نسبت به حاشیه‌هایی که برای‌مان ایجاد می‌کنند بی‌توجه هستیم و از وارد شدن به آن خودداری می‌کنیم.

فلاح در مورد اینکه این روزها صحبت از تغییر در کادر فنی تیمش مطرح است، تصریح کرد: ما حرفه‌ای فکر می‌کنیم و روی بازی با فرش‌آرا تمرکز کرده‌ایم. مهم نیست چه اتفاقاتی می‌افتد. به تیمم افتخار می‌کنم و به امید خدا هر بازی نسبت به بازی قبلی باتجربه‌تر می‌شویم و سعی می‌کنیم با اشتباهات کمتری به مصاف حریف برویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

mohamad شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

درود بر شرفت و خدا لعنت کنه خوراکچی و مافیای فوتسال رو

نام ... شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹

آقای فلاح اشتباه شما همینه که به حاشیه ها توجه نمیکنی!
شما فکر میکنی خیلی از تیمها واقعا جوانمردانه بازی میکنند و بدون حاشیه های مختلف در فوتسال ایران امتیاز میگیرند?!!!!