کد خبر : 9913
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 - 21:47
-

صمیمی: گرم بازی بودم، متوجه حاشیه ها نشدم!/ سیاست ما حضور در بین ۷تیم بالای جدول است

صمیمی: گرم بازی بودم، متوجه حاشیه ها نشدم!/ سیاست ما حضور در بین ۷تیم بالای جدول است

علیرضا صمیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: ما تیم مس را آنالیز و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم و موفق شدیم در ۳ دقیقه اول دو گل به ثمر برسانیم ولی بخاطر کم تجربگی و جوانی بازیکنانمان گل خوردیم و در سی ثانیه پایانی دو

علیرضا صمیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: ما تیم مس را آنالیز و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم و موفق شدیم در ۳ دقیقه اول دو گل به ثمر برسانیم ولی بخاطر کم تجربگی و جوانی بازیکنانمان گل خوردیم و در سی ثانیه پایانی دو خطای پنالتی دو دادیم که دومی تبدیل به گل شد.

دروازه بان حفاری اهواز به تغییرات تیمش در لیگ۹۳ اشاره کرده و ادامه داد: تیم ما بازیکنان باتجربه و خوب خود را از دست داده است ولی تاکنون با همین جوان ها جلوی پنج تیم مدعی نباخته ایم و توانسته ایم نتیجه مساوی را کسب کنیم ولی اگر کمی باتجربه تر بودیم می توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و جزو پنج تیم اول باشیم.

صمیمی در مورد تیم مس سونگون نیز چنین گفت:مس تیم خوبی است که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه هستند و به نظرم حقشان است که در بالای جدول باشند. امیدوارم در ادامه مسابقات نیز موفق باشند.

صمیمی در مورد کفپوش جدید سالن پورشریفی نیز یادآور شد: سالن پورشریفی از بهترین سالن های ایران است و تبریز به تنهایی می تواند به تنهایی مسابقات جام ملت های آسیا را میزبانی کند.

وی به خاطرات خوب خود با دبیری نیز اشاره کرده و در مورد این تیم نیز به اظهارنظر پرداخت: تیم دبیری تیم باتجربه ای است که از سرمربی و مربی با تجربه و با دانشی همچون شمس و کردی بهره می برد و از طرفی دارای مدیریتی قوی است که امسال نیز بخت نخست قهرمانی در لیگ به شمار می آید.

صمیمی در خاتمه در مورد اینکه بسیاری هنوز هم حفاری را مدعی قهرمانی می دانند خاطرنشان کرد: هیچکس از قهرمان شدن بدش نمی آید ولی برنامه ریزی باشگاه حفاری برای امسال حضور در بین ۷ تیم بالای جدول است که امیدواریم این امر تحقق یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷

هر کس با دبیری باشه فحش میخوره ، صمیمی اینقدر این فحشهارو دوست داره که یادش نمی مونه

قرچکی شنبه , ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴

اره داداش راست میگی ، سال گذشته ما تو قرچک از خجالتش درامدیم ولی هیچی نگفت دوست داشت ، نظری سرورته

علی یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

خدایی قابل مقایسه نیستن صمیمی و نظری
سلطان گلرهای ایران داش علی صمیمی

مهدی چهارشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۵۳

اخه بچه جون امیرحق داری ازاین حرفا بزنی.تقصیر داش علی بود که اومد برا تبریزیا گلری کرد چون شماها کجا و فوتسال کجا چه میدونید فوتسال چیه.انشالاه تبریزیا وقتی اومدن اهواز مثل پارسال که شمسایی اومد با گل وشیرینی پذیرایی میکنیم چون مرام ماها اهوازیا اینه.بچه جون.