کد خبر : 9920
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 9:44
-

قضایی: ماهان تندیس بسیار عالی فوتسال بازی می‌کند

قضایی: ماهان تندیس بسیار عالی فوتسال بازی می‌کند
سرمربی تیم فوتبال پایاسازه تبریز بی‌تجربگی را باعث از هم پاشیدگی و در نهایت باخت این تیم دانست .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین قضایی پس از دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و پایاسازه تبریز در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با باخت پایاسازه همراه بود، گفت: بازی بسیار خوبی بود اما انتظار نداشتیم این‌ گونه بازی را واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه ما در نیمه نخست و تا اواسط نیمه دوم خوب بازی کردیم، اظهار کرد: یک لحظه بازی از دست ما بیرون رفت و در همان دقایق چند گل خوردیم و شیرازه تیم ما از هم پاشید.

سرمربی تیم پایاسازه تبریز بی‌تجربگی را موجب از هم پاشیدگی و در نهایت باخت این تیم دانست و یادآور شد: برخی از بازیکنان ما جوان و بی‌تجربه هستند و برای نخستین بار است که در لیگ برتر بازی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان ما می‌ایستند تا توپ به آنها برسد بعداً حرکت کنند افزود: در مقابل تیم ماهان تندیس نیز تیم بسیار خوب و قابل احترامی است که بسیار عالی فوتسال بازی می‌کند.

قضایی با بیان اینکه ماهان تندیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است، خاطرنشان کرد: ماهان تندیس برای تمام تیم‌ها مشکل‌ساز است و یکی از مدعیان لیگ برتر به شمار می‌رود.

وی افزود: ما انتظار نداشتیم این‌ گونه بازی را به ماهان تندیس واگذار کنیم اما باید بگویم آنها خوب و ما در نیمه دوم بد بازی کردیم و در نهایت بازی را باختیم.

سرمربی تیم فوتبال پایاسازه تبریز در پاسخ به این سئوال که کدام یک از بازیکنان ماهان تندیس بهتر بود، گفت: امروز تیم ماهان تندیس خوب بود زیرا ما بازیکنان کلیدی را بسته بودیم و اجازه کار انفرادی ندادیم.

وی در ارزیابی از داوری مسابقه اظهار کرد: در هنگام گل دوم ماهان تندیس در حالی که توپ در دستان دروازه‌بان ما بود بازیکن ماهان تندیس به توپ ضربه زد که ما فکر کردیم گل مردود است ولی داور آن را پذیرفت.

قضایی بیان کرد: ما انتظار نداشتیم در این بازی از حریفمان عقب بیفتیم اما وقتی عقب افتادیم بازی را از دست دادیم.

وی میزبانی قم را قابل قبول ارزیابی کرد و در عین حال گفت: از شهری که فوتسال‌خیز است انتظار می‌رود که امکانات بهتری در این زمینه داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عاشق تبریزلی یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳

واقعا این حرفها خوب نیست شما اقای قضایی بازیکنان خوب و تاثیرگذاری دارید مثل افشین سپه و ناصر و عباسیان و صفری و بابک و ایرجی و بافنده و ….. که سابقه لیگ برتر دارند و از بازیکنان تاثیرگذار هستند به نظر من کادر فنی تیم پایاسازه کم تجربه برای لیگ برتر هستند و به لحاظ فنی در سطح پایین کار مربیگری هستند و راه نجات تیم تعویض مربیان کم تجربه این تیم هست لطفا به داد تیم برسید

فوتسال یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

اقای زارعی با رفیق بازی مربیان ضعیف جذب کردی انسان اگر دوست داشته باشه موفق بشه باید منطق گرا باشه نه اینکه احساسی فکر کنه و تیم رو با احساسات رفیق بازی نابود کنه

بچه قمی پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

بازیکنای قم عالی بازی میکنن