کد خبر : 10093
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 20:08
-

مرتضایی: به دنبال حفظ آمار بهترین دفاع لیگ هستیم/ متکی به یک نفر نیستیم

مرتضایی: به دنبال حفظ آمار بهترین دفاع لیگ هستیم/ متکی به یک نفر نیستیم

مجید مرتضایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران پس از پیروزی تیمش برابر مقاومت البرز اظهار داشت: بازی با مقاومت بسیار سخت و پیچیده بود اما با آنالیزی که کرده بودیم می دانستیم این تیم همیشه در دقایق پایانی مشکل پیدا می کند و مطمئن بودیم که آنها اواخر بازی بالاخره کم می‌آوردند و

مجید مرتضایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران پس از پیروزی تیمش برابر مقاومت البرز اظهار داشت: بازی با مقاومت بسیار سخت و پیچیده بود اما با آنالیزی که کرده بودیم می دانستیم این تیم همیشه در دقایق پایانی مشکل پیدا می کند و مطمئن بودیم که آنها اواخر بازی بالاخره کم می‌آوردند و نمی توانند بازی منظم خود را ادامه دهند. شکر خدا بازیکنان ما هم خوب کار کردند و موفق شدیم بازی را برنده بیرون بیاییم.

وی افزود: این تیم حتی خلق موقعیت هم کرد اما ما هم منطقی کار کردیم چون یکی از ویژگی های خوب ما امسال گل خورده کم است. ما در جدول ششم هستیم اما دفاع و گلر ما بهترین هستند و انشاالله در سه بازی آینده دبیری، گیتی و مس همینطور ادامه خواهند داد.

سرمربی فرش آرا تایید می کند که بازی با سه تیم دبیری تبریز، گیتی پسند و مس سنگون که هر سه آنها تیم های بالای سری فرش آرا به حساب می آیند، عیار مشهدی ها را روشن می کند. وی تاکید کرد: طبیعتا کار سختی داریم اما خوبی تیم ما این است که بازیکنان اصلی و همچنین جایگزینان خوبی هم داریم. متکی به یک نفر نیستیم و این که چقدر تمرینات خود را مرتب، شاداب و پویا تر برگزار کرده باشیم خودش را در زمین نشان می دهد.

مرتضایی جایگاه نهایی تیمش را بسته به این سه بازی حساس دانسته و یادآور شد: جایگاه ما در نیم فصل بستگی به نتایج این سه بازی دارد. اما این را هم باید گفت که تیمی می تواند قهرمان باشد که راز بردن تیم های ضعیف را هم بداند اما سه بازی پیش رو خیلی مهم است و چون دو بازی آن داخل خانه است باید حداکثر امتیازات را بگیریم.

وی از قدرت بهادری نیز تمجید کرده و گفت: قدرت هنوز هم مصدوم است اما انگیزه زیادی دارد که به تیم کمک کند. او ویژگی‌های خوبی دارد و روحیه و کار تیمی ای در خود دارد که اگر مصدومیتش برطرف شود امسال یکی از بهترین بهادری‌های دوران فوتسالش خواهد بود.

سرمربی فرش آرا علت استقبال کم تماشاگران مشهدی از بازی اخیر تیمش را نیز توضیح داده و خاطرنشان کرد: استقبال کم تماشاگران مشهدی از بازی با مقاومت به جایگاه تیم حریف در جدول باز می گشت و مطمئن باشید در بازی با تیم های بالای جدول شرایط فرق می کند. ضمن اینکه بخش اعظمی از تماشاگران ما را محصلین تشکیل می دهند که با شروع مدارس به سالن نیامده بودند. ما برنامه های زیادی برای جذب هوادار داریم و به طور مثال بلیط برخی بازی ها را برای مدارس ۵۰ درصد و یا یا حتی رایگان خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هواداران فرش آرا دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

قدرت سلطاااااااانه هم تو بازی هم تو اخلاااق
تا ابد عاشقتیم جات اینجاست♥