کد خبر : 9923
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 9:48
-

کشاورز:دبیری از معدود موقعیت های خود بهترین استفاده را کردند/بیش از ۲۰ موقعیت گلزنی صد در صد داشتیم

کشاورز:دبیری از معدود موقعیت های خود بهترین استفاده را کردند/بیش از ۲۰ موقعیت گلزنی صد در صد داشتیم
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با اشاره به درخشش دروازه بان تیم دبیری تبریز در دیدار با تیمش گفت: دروازه بان دبیری تبریز موقعیت های زیاد تیم ما را مهار کرد و ناجی این تیم شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با اشاره به درخشش دروازه بان تیم دبیری تبریز در دیدار با تیمش گفت: دروازه بان دبیری تبریز موقعیت های زیاد تیم ما را مهار کرد و ناجی این تیم شد.
‘محمد کشاورز’ افزود: احترام زیادی برای ‘حسین شمس’ سرمربی تیم دبیری تبریز قائل هستم اما تیم دبیری تبریز مقابل ما خوش شانس بود.

وی با بیان اینکه موقعیت های زیادی را بوجود آوردیم اما به گل تبدیل نشد، افزود: اما در مقابل دبیری تبریز شش موقعیت بوجود آورد که از این تعداد پنج موقعیت به گل تبدیل شد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با اشاره به اینکه دیدارهای زیادی تا پایان لیگ برتر باقی مانده، گفت: امتیازات زیادی بین تیم ها تقسیم خواهد شد و برغم این شکست، ما همچنان برای کسب قهرمانی امیدواریم.

کشاورز افزود:: امروز یکی از زیباترین بازیهای لیگ را به نمایش گذاشتیم ولی بخاطر بی دقتی بچه ها نتوانستیم به نتیجه دلخواه خود برسیم و اگر ازموقعیت های خود در این دیدار درست استفاده می کردیم نتیجه چیز دیگری رقم می خورد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد بیش از ۲۰ موقعیت گلزنی صد در صد و ۵ بار به لرزه درآمدن تیرک دبیری تبریز خود نشان از تلاش مضاعف بازیکنان من برای پیروزی بود ولی نتوانستیم در ضربات آخر دقت کافی را داشته باشیم اما بازیکنان دبیری از معدود موقعیت های خود بهترین استفاده را کردند.

کشاورز خاطرنشان کرد مطمئنا هرچه زودتر نکات ضعف خود را مورد بررسی و برای تقویت آن با انجام تمرینات برطرف خواهیم کرد.

وی در عین حال رقابت های لیگ برتر را بسیار فشرده دانست و تصریح کرد: هیچ تیمی در لیگ برتر فوتسال از پیش بازنده نیست و همه تیم ها مدعی هستند.

کشاورز، از فرش آرا مشهد به عنوان حریف بعدی تیمش نام برد و افزود: در همه دیدارها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم اما هفته آینده سعی خواهیم کرد با شکست نماینده مشهد شکست مقابل دبیری تبریز را جبران کنیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

اقای کشاورز کادر فنی ضعیف این بلا رو سر تیم اورده.تیم شما فقط احساسی بازی میکنه.خجالت داره بهترین های ایران رو در اختیار دارین و اینطوری فوتسال میکنین.

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲

یعنی تیر دروازه هایی که تیم خودتان را هم به حساب خودتان گذاشتید?
دو به گالری که محمد کوهستانی یکضرب بیرون زد و شما نیمه اول سه بر صفر میشدید و چندین موقعیت خطرناکی دیگر که گلرتان در بازی گرفت موقعیت نبود?
بچه ها خراب کردند! یعنی شما خود را جزء آنها میدانید و ۳ موقعیت عالی را که یکی تک به گلر از داخل محوطه جریمه را بیرون زدید حساب نمیکنند?!

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴

به غیر از چند دقیقه اول بازی دبیری هر موقع اراده میکرد به موقعیت می‌رسید و بقیه زمان بازی چون نتیجه را جلو بود بیشتر بازی را اداره میکردند
گیتی روی بازی احساسی موقعیتهایی بدست آورد و گلهای آنها روی لو دادن توپ از طرف بازیکنان دبیری و کار کاملا انفرادی بود

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷

یادتون هست که امیر شمسایی در مورد گیتی گفت این تیم فقط چند بازیکن خوب داره!