کد خبر : 10097
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1393 - 10:16
دسته‌بندی نشده
-

عقابی:این سه بازیکن باند تشکیل داده بودند/ظریفیان خط می دهد علیه من شعار بدهند/مریدی زاده ۱۵ پاس گل به حریف داده

عقابی:این سه بازیکن باند تشکیل داده بودند/ظریفیان خط می دهد علیه من شعار بدهند/مریدی زاده ۱۵ پاس گل به حریف داده
سرمربی شهرداری ساوه در یک گفتگوی جنجالی و بی پرده با پایگاه خبری فوتسال ایران،به برخی اتفاقات رخ داده در این تیم اشاره کرد.

رضا عقابی سرمربی تیم شهرداری ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد وضعیت این تیم گفت: من فصل پیش تیم را در حالی که ۵ بازی دشوار داشتیم تحویل گرفتم.در این ۵ بازی که با دبیری،گیتی پسند،هلال احمر،شهرداری تبریز و پتروشیمی ماهشهر بود ۸ امتیاز گرفتم و تیم را نگه داشتم اما امسال مشکلاتی وجود آمده که باید آن را ریشه یابی کنیم.

عقابی با بیان اینکه تیم مهره های خوبی دارد و همه قبل از فصل شهرداری ساوه را از مدعیان می دانستند اذعان داشت:مشکلاتی در تیم بوجود آمده که همه غیر فنی است.من برخی از آنها را ریشه یابی کردم و به این نتیجه رسیدم که در گام اول سه بازیکن را کنار بگذارم.ظریفیان همراه با مریدی زاده و واحدی یک باند تشکیل داده بودند.آقای مریدی زاده در این چند سالی که بازی می کند در هر فصل میانگین ۲۰ گل را زده است اما برای ما در این ۴ بازی ۱۵ پاس گل به حریف داده است.او به همراه واحدی بیشتر برای حریف بازی می کنند نه ما.

سرمربی شهرداری ساوه با اشاره به بازی با منصوری تاکید کرد: در این بازی ما اگر ۱۰ گل می زدیم ۱۱ گل می خوردیم. تاکنون سابقه نداشته تیمی در قرچک به منصوری ۶ گل بزند اما ما این پتانسیل را داشتیم اما هر چقدر گل می زدیم بیشتر گل می خوردیم. یک عده تلاش می کردند تیم به گل برسد و یک عده هم تلاش می کردند حریف به گل برسد.جلوی چشمان من توپ را به قرچکی ها پاس می دادند.

عقابی با بیان اینکه این مسائل به بحث مدیریتی در شهر بر می گردد تاکید کرد: من برخی مسائل غیر اخلاقی را دیدم اما به من گفتند اگر می خواهی برایت بازی کنیم چشمهایت را ببند اما برای من اخلاق مهم است.

وی با بیان اینکه شهرداری در سالهای اخیر حتی اگر باخته حریف را زجر داده  و هیچگاه اینگونه نبوده است اذعان داشت: اگر من در تیم باشم باید ظریفیان،واحدی و مریدی زاده اخراج شوند.خود اکبر تقوی سرپرست منصوری و مربیان این تیم گفتند که به من در این بازی خیانت شده است.

عقابی در ادامه با اشاره به اینکه در گذشته شهرداری ساوه ۶ باخت پیاپی را هم پذیرفته اما سکوها اینگونه علیه او نبوده اند تاکید کرد: در دقیقه ۱۰ اولین بازی ۷ تماشاگر علیه من شعار داده اند که مشخص است از جایی خط گرفته اند. در قرچک هم قبل از شروع بازی علیه من شعار داده شد و وقتی مدیریت باشگاه منصوری این قضیه را بررسی کرد فهمید که از جانب ظریفیان خط گرفته بودند تا علیه من شعار بدهند.

سرمربی شهرداری ساوه با تائید داد و بیداد وفریاد بر سر بازیکنانش در رختکن پس از بازی با منصوری تاکید کرد: اگر یک نفر از من بی اخلاقی دیده بیاید و بگوید.من اتفاقاتی که در تیم افتاده و مشکلات را بر نمی تابم و همه مسائل را نمی توانم بازگو کنم . این ها بخش کوچکی از اتفاقات بود اما مسائل مربوط به مدیریت و مشکلاتی که بود و باندبازی های بازیکنانی که خودم به تیم آوردم را روزی افشا خواهم کرد.

عقابی با بیان اینکه اگر با رفتن او این تیم نجات پیدا می کند حاضر است از هدایت شهرداری ساوه کنار رفته و هر گونه کمکی بکند اذعان داشت: متاسفانه عده ای … در کنار تیم به کارهایی کثیف مشغولند و مدیران و مسئولان باید با این افراد برخورد و با این  پدیده شوم مبارزه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 18 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

ای بابا . چرا دروغ میگید . کی شهرداری تو تاریخ لیگ برتر ۶ بازی پشت هم باخته . بگید ما هم بدونیم .

علی دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

عجب رمان زیبایی نوشتید جناب عقابی عزیز!!!!!
عیب کار را در وجود خودت جستجو کن و تهمت به بازیکنان نزن جناب عقابی

رضا دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

با این مصاحبه هات همه ایران فهمیدن چه شخصیتی داری

ناشناس دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

هیچم تهمت نیست.ظریفیان باید اخراج بشه

ساوه ای دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

احسنت بر تو عقابی که به هیچ بازیکنی در دوران مربیگریت باج ندادی.
تا بتونیم از تیم و شما حمایت میکنیم.

ساوه دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

احسنت بر تو عقابی که تمام بازی هات رو باختی افرین ادامه بده. ۱۰ تا گل میخوری اخرشم میندازی گردن لیدر قرچک؟؟؟؟؟؟برو خجالت بکش.یه دونه مساوی هم نگرفتی که دلمون خوش باشه

فوتسالی ش دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

شاید راست بگه که کم کاری میکنن یا برای دیگران بازی میکنن یا خط میبگیرن یا هرچی شما بگی ولی قبول دارید شما مربی هستید وقتی دیدید اینکار رو با شما میکنن چرا کنار نگذاشتیشون بازیکنی که ضعیف هس رو میزارن کنار حتی اگه بهترین بازیکن تیمت باشه نیاز به این همه دادوبی داد نبود

قاضی دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

با هر دست بدی با همون دست پس میگیری ….!!!!
فقط کافیست به اتفاقات سال گذشته کمی فکر کنید …. !!!!

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

بابا بازیکن بی تقصیره خودیت مقصیری عقابی

راوی دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

آهه سید مهدی ابطحی گرفتت عقابی جان

esi دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

با این گونه حرف زدن در مورده بازیکنات،هرکسی که اهل تفکر باشه یکم فکر کنه متوجه شخصیت ضعیفه عقابی میشه

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴

اقای عقابی یادته زمان اقای ابطحی چه کردی

ناشناس دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

اقارضا سال ۸۸ حفاری با مربیگری فرهادی و منصوری با مربیگری ابطحی ۹ بر ۸ تو قرچک باخت جهت اطلاع

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

سال قبل همه این اتفاقات در گیتی رخ داد و عده ای از طرف ع۰ا علیه رضا لک شعار که می‌دادند هیچ بنر هم میاوردند داخل سالن!

حسین دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸

سلام من حداقل ۳۵ ساله که فوتبال و کلا ورزش را دنبال می کنم.قسم می خورم که هیچ بازیکنی راضی نمی شود در تیم که بازی می کند و جالبه که بصورت فیکس هم بازی می کند ، بخواهد تیمش ببازد.غیر ممکن است.بیچاره بازیکن های ساوه که الکی با آبروشون بازی میشه.مریدی زاده بازیکن بسیار با اخلاق و شخصیتیه بقیه هم خوبند با حیثیت ورزشکاران تیم بازی نکنید.

فقط .................. دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹

چی چی داری واسه خودت میگی.؟ مصطفی ظریفیان همونی نبود که این همه واسه تو و تیم ساوه تعصب نشون داد؟ بعد هر بازی بدنش پر از زخم بود.تو با همه ی غیر بومیا مشکل داشتی.از رضا ناصری و کاظم صادقی گرفته تا ظهیر کامیاب و وحید امیری و سعید قاسمی و خدابیامرز احسان محمدیانی و محسن گودرزی.حالا بند کردی به ظریفیان و مریدی زاده و واحدی.مگه اینا با نظر خودت نیومدن تو این تیم؟؟؟؟؟حالا چی شده باندباز شدن؟؟؟؟ خدا رحمت کنه احسان محمدیانی رو.یادته روز آخری که رفت از تمرین با چه حالی رفت؟؟؟ یادته گریه میکرد؟؟؟چرا؟؟؟چون تو بهش حمله کرده بودی.اگه اون مرحوم سرتمرین تیمش بود کی میرفت بیرون با اعصاب خورد که تصادف کنه و فوت کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برو آقای عقابی…خدای جای حق نشسته.یادته پارسال چقدر گذاشتی تو کار سید مهدی ابطحی که اولاد پیغمبر بود؟؟؟ حالا هم چوبشو بخور. تو همیشه تو تیمت دنبال قاتل بروسلی بودی و هستی …………….

جاسم سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

آقای عقابی یه نفر پیدا نمیشه کرد که تو باهاش دعوا نکرده باشی،بازیکن با سلام صلوات میاری تو تیمت، به نیم فصل نرسیده باهاشون اینجوری برخورد میکنی،یکلام..اگه بازیکنی ام بد باشه مقصر اول خوده تویی که باهاش قرارداد بستی.

EHS@N جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

سلام.رضا عقابی…

احسان محمدیانی رو میشناسی؟؟؟

کسی که تو ادعا کردی بازیکنش کردی اما همیشه خوردش کردی…

اون پر کسید و رفت اما با وجدانت چه میکنی؟؟؟

انقدر مرد بوده بخشیده باشتت اما با بازیکنای خوب بد تا نکن…

آبرو دارها سکوت میکنند اما به خودت بیا توبه کن طلب مغفرت کن…

همه دنیا میشناسن شمارو و کارایی که در حق احسان محمدیانی به نا حق کردینزاشتی بشه بهترین ایرانم البته بود اما ناشناخته موند چون به نا حق بازی بهش ندادی.بچه ۱۸ سالرو بازی دادی و سلطان رو نه بهترین ایران رونه و تبریزیا و همه دنبالش بودن کاش زنده میموند.نه آدم خوبی هستی اما بازی بهش ندادی خودتم میدونی…

بس کن آقای عقابی به خودت بیا.

چشم یه طرفه به قاضی نمیرم ولی این طرز تنبیه جوان نیست و بردن آبروی سه بازیکن تیمت…