کد خبر : 10190
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 - 23:39
-

ماجوفسکی: نبود طیبی تیم ما را ضعیف کرد/ امروز شانس نداشتیم

ماجوفسکی: نبود طیبی تیم ما را ضعیف کرد/ امروز شانس نداشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت اختصاصی لیگ فوتسال روسیه، کنستانتین ماجوفسکی پس از شکست چهار بر یک تیمش برابر سیبرین اظهار داشت: توانایی کار با توپ و دفاع سازمان یافته از جمله ضعف های ما برابر سیبرین بود که متاسفانه کیفیت فنی تیم را زیر سئوال برد. سطح فنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت اختصاصی لیگ فوتسال روسیه، کنستانتین ماجوفسکی پس از شکست چهار بر یک تیمش برابر سیبرین اظهار داشت: توانایی کار با توپ و دفاع سازمان یافته از جمله ضعف های ما برابر سیبرین بود که متاسفانه کیفیت فنی تیم را زیر سئوال برد. سطح فنی تیم هنوز دلخواه من نیست و باید هر چه سریعتر بر این سطح اضافه کرد.

وی افزود: ما راه درست حمله کردن را نمی دانستیم و در این بخش بسیار ضعیف عمل کردیم در صورتیکه سیبرین ۹۰ درصد موفقیتش در این بازی را مرهون حمله و ضدحمله بود. با این حال خیلی هم بدشانس بودیم و موقعیت های خوبی را با بدشانسی از دست دادیم.

سرمربی نوریلسکی نیکل در پاسخ به سئوال خبرنگار این سایت روسی در خصوص اینکه «آیا نبود حسین طیبی تیم شما را ضعیف نکرده بود؟» چنین پاسخ داد: از دست دادن هر بازیکن توانمندی تیم را ضعیف می کند و حضور چنین بازیکنی به ما قدرت می‌دهد، همان‌طور که امروز نبود طیبی تیم ما را واقعا ضعیف کرده بود. در عین حال الکساندر دیویدف و آنتون آورین خیلی قویتر از حد انتظار خود ظاهر شدند.

ماجوفسکی متذکر شد: ما سعی داریم تا تیممان بر روی یک یا دو بازیکن کلیدی تاکید نداشته باشد و همیشه کار خودش را انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.