کد خبر : 10175
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 - 12:50
-

کشاورز،نظری و فخیم در لیست جدید تیم ملی/پیشنهاد نام ۱۰ مربی به خسوس برای دستیاری

کشاورز،نظری و فخیم در لیست جدید تیم ملی/پیشنهاد نام ۱۰ مربی به خسوس برای دستیاری
رئیس کمیته فوتسال از وجود یک لیست 30 نفره از ملی پوشان که نام محمد کشاورز،مصطفی نظری و فرهاد فخیم هم در آن هست خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال درباره احتمال اضافه شدن مربی جدید به تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی) هنوز فردی را به ما معرفی نکرده است. البته ما جلسه کمیته فنی را در هفته‌های آینده تشکیل خواهیم داد که یکی از مباحث آن، همین موضوع است.

وی درباره اینکه نظر کمیته فنی روی چه افرادی است، گفت: اینطور نیست که ما بخواهیم در کار خسوس دخالت کنیم. ما از سرمربی تیم ملی نتیجه می‌خواهیم و کاری نمی‌کنیم که اگر خدایی ناکرده نتیجه نگرفت، بگوید به خاطر تصمیمات ما بوده است. تلاش ما این است که حداکثر ۱۰ مربی به خسوس پیشنهاد می‌دهیم و او هم از بین این مربیان پیشنهادی انتخاب خود را انجام می‌دهد.

رئیس کمیته فوتسال درباره حضور ایران در مسابقات گرندپریکس برزیل و بازیکنانی که همراه تیم ملی به این مسابقات خواهند رفت، تاکید کرد: حضور ایران در این مسابقات قطعی شده است. ما دعوتنامه را دریافت کردیم و منتظریم تا شرایط مسابقه هم اعلام شود. خسوس یک فهرست ۳۰ نفره از بازیکنان را هم برای آماده شدن ویزا انتخاب کرده که بازیکنان زیادی در این فهرست هستند ولی در نهایت فقط ۱۴ نفر انتخاب خواهند شد. در این فهرست بازیکنانی مثل مصطفی نظری، محمد کشاورز و فرهاد فخیم هم حضور دارند اما انتخاب نهایی به میزان آمادگی بازیکنان بستگی دارد.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

شیرزاد جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

علی عابدین و مسلم هم خدا کنه دعوت شن .

امید یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۱۵

بهترین و فنی ترین مربی ایران علی افضل