کد خبر : 10233
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 - 15:38
-

تقوی: تهدید داور مرا عصبانی کرد نه قضاوتش!

تقوی: تهدید داور مرا عصبانی کرد نه قضاوتش!
سرپرست تیم شهید منصوری قرچک اظهارات تندی علیه داور بازی تیمش مقابل حفاری اهواز مطرح کرد.

سید اکبر تقوی،سرپرست تیم شهید منصوری قرچک در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در اهواز،درمورد بازی با ملی حفاری خوزستان گفت : همیشه بازی منصوری قرچک و ملی حفاری یکی از بازی های زیبای لیگ از آب درمی آید و این بازی هم فکر می کنم بازی زیبا و تماشاگر پسندی بود.
سرپرست تیم منصوری قرچک درمورد اخراج وی توسط داور بیان کرد : باید بگویم برخی داوران به واسطه هم استانی بودن خود با بعضی از آقایان مسئول در تهران،از یک قدرت بالایی با آدم صحبت می کنند.بنده حرفی نزدم،من به ایشان گفتم آن خطا را گرفتی پس این را چرا نمی گیری و ایشان بلافاصله آمدند مرا تهدید کردند و تهدید ایشان بود که مرا عصبانی کرد نه قضاوتش.یک داور حق ندارد مرا تهدید کند. ایشان می توانست با من صحبت کند یا به من بگوید دفعه ی آخرت باشد،ولی ایشان نه تذکری به بنده داده و نه چیزی دیگر.من رفتم به ایشان گفتم چرا خطا را نگرفتی،به من میگوید”برو بالا،اخراجی”،گفتم برای چه اخراج میکنی،که در جوابم گفت”بعدا بهت میگویم،بعدا در گزارشم مینوسم”.این داور باید بداند که ما صاحبان این فوتسال هستیم،امثال من اکبر تقوی،شانزده هفده سال است که جوانی و زندگی و همه چیزم را برای فوتسال گذاشتیم و اجازه نمیدهم کسی برای من خط و نشان بکشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی باشگاه منصوری قرچک یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۵۲

بسمه تعالی :
اتفاقات دیدار هفته ششم بین شهید منصوری و حفاری اهواز و گفتگوی جناب آقای تقوی سرپرست باشگاه منصوری قرچک و آقای محمود نصیرلو داور ارزنده فوتسال ایران ، نشات گرفته از سوبرداشت هایی بوده که در شرایط هیجانی مسابقه ایجاد شده و در تماس های برقرار شده پس از بازی این مسائل به کلی برطرف شده است. بدینوسیله از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی شهید منصوری قرچک اعلام می داریم جناب آقای نصیرلو از سرمایه های داوری فوتسال ایران بوده و مانند تمامی داوران عزیز در کمال سلامت در کسوت قضاوت به رشته فوتسال خدمت می کند و ضمن پوزش از اتفاقات پیش آمده برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

رشيد احمدي یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۶:۳۷

آفرین به داور شجاع بازی اکبر تقوی صاحب فوتسال نیست و اعتراض مکرر به تصمیم داور اخراج دارد.

فوتسالیت یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۷:۳۹

آقای تقوی شما باید نوکری فوتسال را بکنی نه خود را صاحاب فوتسال بدانی داور بهترین کار ممکن را انجام داد چون چهره شما شناخته شده است

قرچكي یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۰۴

ازکی تاحالا صاحب فوتسال شدی مانمیدونستیم

منصوری یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۲۰

آفرین به داش اکبر تقوی اینا چیزی سرشون نمی شه که

نام ... یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

مدیریت سایت تظرات درحال بررسی هم دیده میشود این درست نیست نظارت کنید ..

سام یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

محمود نصیرلو واقعا یکی از بهترین داورهای ایران واسیاست ،به گذشته داوریش نگاه کنید متوجه میشد به جای وکسی چسبیده نیست ویکی از شاگردهای خوب جناب بهمن غفاری هستش .

مجید یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

باید به حال کمیته فوتسال تاسف خورد که یه سرپرست کوچیک میاد اینجوری درمورده داورو مسئولا صحبت میکنه