کد خبر : 10441
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1393 - 23:29
-

طیبی: هیچ مشکلی با حمید شاندیزی ندارم

طیبی: هیچ مشکلی با حمید شاندیزی ندارم
کاپیتان پنت هاوس مشهد گفت: برخلاف تمام شایعاتی که به وجود آورده اند هیچ مشکلی با حمید شاندیزی ندارم و افتخار می کنم شاگرد ایشان هستم.

حمید طیبی در خصوص شایعه احتمال سرمربی بازیکن شدنش در پنت هاوس مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: شاید رابطه خوب و دوستی قدیمی من با مدیرعامل باشگاه باعث بروز چنین شایعات بی‌اساسی می شود اما هرگز چنین چیزی صحت ندارد چراکه سرمربی خوبی به نام حمید شاندیزی داریم و انشاالله می خواهیم با ایشان به لیگ برتر فوتسال راه پیدا کنیم.

وی افزود: من در علم و ادب سابقه بازی در کنار آقای شاندیزی را دارم و افتخارم این است که آن سال ها کاپیتان تیم ما ایشان بودند. الان هم به عنوان کاپیتان تیم پنت هاوس تمام تلاشم این است که کمک خوبی برای ایشان درون زمین باشم تا بتوان زحمات مدیران باشگاه را با نتایج خوب به ثمر رساند.

کاپیتان پنت هاوس به تمرینات بانشاط تیمش اشاره کرده و متذکر شد: مسئولان باشگاه تمام امکانات تیم را بالاتر از استانداردها فراهم کرده اند و انشاالله با جو صمیمی و دوستانه ای که با حضور آقای شاندیزی داریم بتوانیم سومین سهمیه مشهد در لیگ برتر را کسب کنیم.

طیبی در خاتمه متذکر شد: برای باشگاه ما مربیان گذشته همچون بی غم زحمات زیادی کشیده اند که باید از آنها تشکر کرد ضمن اینکه امسال هم کادر خوبی دور هم جمع شده که تیم را برای نتیجه گیری به خوبی هدایت خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

moji پنجشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۴:۲۵

با ارزوی موفقیت برای تیم خوب پنت هاوس و مخصوصا علی حسینی عزیز بازیکن با اخلاق و خوش تکنیک مشهد

mostafa پنجشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۵۵

shandizi karnamash chie aqaie tayebi k alaki hemayat mikoni

پنت هاوس پنجشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵

به امید موفقیت تیم پنت هاوس در لیگ امسال . احسنت به حمیدخان طیبی که پشت سرمربی تیم هست و حمایتش میکنه تا تیم بیاد لیگ برتر . دمت گرم کاپیتان .