کد خبر : 10424
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1393 - 16:35
دسته‌بندی نشده
-

قضایی:اجازه نداده‌ام غرور پیروزی در تیمم رخنه کند

قضایی:اجازه نداده‌ام غرور پیروزی در تیمم رخنه کند
سرمربی تیم فوتسال پایاسازه گفت:می‌توانم بگویم تیم را بی تجربگی بسیار آزار داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، “حسین قضایی” در خصوص پیروزی پرگل تیمش مقابل دبیری گفت: همه تماشاگران بازی دیدند که دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند؛ دبیری یکی از تیم‌های قابل احترام و خوب آذربایجان می باشد و من نیز قبلا در این تیم حضور داشته‌ام، چیزهای زیادی از تیم دبیری آموخته‌ایم.

وی ادامه داد: پایاسازه تیم جوان و پرانگیزه‌ای است و برای کسب نتیجه مطلوب باید به این تیم فرصت داده شود، در هفته‌های گذشته بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم و در بازی مقابل تیم صدرنشین نیز حریف را کاملا تحت فشار قرار دادیم و روی سه اشتباه سه گل دریافت کردیم و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

اجازه نداده‌ام غرور پیروزی مقابل دبیری در تیمم رخنه کند و من به همه شاگردانم خسته نباشید می‌گویم. همانطور که قبلا هم گفته‌ام تا آخر پای این جوانان خواهم بود و معتقدم که پتانسیل‌های زیادی دارند و می‌توانند بسیار بهتر از این باشند.

قضایی در تشریح دلایل نتیجه نگرفتن تیمش در بازی های قبلی بیان داشت: می‌توانم بگویم تیم را بی تجربگی بسیار آزار داده است؛ برای کم تجربگی می‌توان راه حلی اندیشید اما ما دچار بی تجربگی شده‌ایم به‌طوری که در چند موقعیت مختلف موفق نشده‌ایم توپ را درون دروازه خالی، جای دهیم. با تمامی این اوصاف مسئولیت باخت ها بر گردن من است و مطمئنم خیلی بهتر از چیزی که هستیم، خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از جو سالن در بازی که دو تیم همشهری مقابل یکدیگر قرار گرفته بود، رضایت دارید عنوان کرد: از طرفداران هر دو تیم که به سالن آمده بودند، تشکر می کنم، این حاضران در سالن هستند که به ما دلگرمی می‌دهند.

سرمربی تیم فوتسال پایاسازه آذربایجان متذکر شد: اجازه نداده‌ام غرور پیروزی مقابل دبیری در تیمم رخنه کند چرا که این غرور بسیار خطرناک است و باعث می شود دو بازی دیگر نتیجه نگیریم؛ اجازه نخواهم داد جزو تیم های پایین جدول باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پایا سازه والسلام عشق آذربایجان چهارشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۷:۵۶

آقای قضایی عزیز؛ کاری که شما برای فوتسال آذربایجان انجام می دهید، هیچکدام از مربیان و دست اندرکاران فوتسال در این چند ساله انجام نداده اند، پرورش بازیکنان بومی که تا بحال بخاطر برخی مسائل مجال حضور در میادین بزرگ را نیافته بودند، حضور کادر فنی جوان و با انگیزه که مطمئناً پشتوانه بسیار خوبی برای فوتسال آذربایجان و تبریز بزرگ خواهند بود. در اینجا جا دارد از اعتماد کادر مدیریتی باشگاه به این جوانان بومی و آینده دار نیز تشکر کرد. واقعا دست مریزاد.

پایا چهارشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

حسین اقا من مطمین هستم حق تو ازاین فوتسال میگیریچون با حاشیه ها کاری نداری چون اگه خوب نبودی مربیان بزرگی مثل شمس خوراکچی قبولت نداشتند