کد خبر : 10678
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 - 16:38
-

سرمربی تیم دبیری هنوز مشخص نشده است/شانس بالای اصغری مقدم برای مربی- بازیکنی

سرمربی تیم دبیری هنوز مشخص نشده است/شانس بالای اصغری مقدم برای مربی- بازیکنی
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز هنوز معرفی نشده و به گفته مالک باشگاه، این اتفاق فردا رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درحالیکه هفته هشتم لیگ برتر از روز جمعه آغاز خواهد شد، تیم دبیری تا فردا تکلیف سرمربی جدیدش را مشخص خواهد کرد.

حسین شمس بعد از شکست سنگین تیمش برابر پایاسازه تبریز و اتفاقاتی که بعد از این بازی رخ داد، از همراهی این تیم کناره‌گیری کرد تا باشگاه دبیری رایزنی برای انتخاب سرمربی جدیدش را آغاز کند.

درحالیکه امروز برخی از معرفی سرمربی جدید این تیم خبر داده‌اند، افشین دبیری مالک باشگاه به فارس گفت: انتخاب شهرام دبیری و کمک جواد اصغری‌مقدم به وی، خبری است که چند روز پیش اعلام شد. ما هنوز سرمربی جدیدمان را معرفی نکرده‌ایم و فردا آخرین جلسه‌مان را با حسین شمس خواهیم داشت و بعد از آن تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

این در حالی است که شنیده می‌شود باشگاه دبیری تبریز با انتخاب جواد اصغری‌مقدم به عنوان سرمربی، یک مربی – بازیکن دیگر را به لیگ برتر فوتسال اضافه خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳

بهترین گزینه اصغری مقدم هستش خدایی..همه باهاش تیم باهاش حالمیکنن از بس گله..

رضا سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵

لطفا بگویید هواداران شهروند ساری محروم هستند یا نه خب اگه محروم نیستن اونجوری که شما تو سایت نوشتین درسته ولی اخبار ورزشی گفته یک جلسه محرومنند لطفا اطلاع رسانی کنید

فوتسال سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم شهروند ساری و تاسیسات دریایی ایران از سری مسابقات فوتسال لیگ برتر روز ۱۱ مهر ماه برگزار شد که از سوی بازیکنان، مربی و سرپرست دو تیم فوق تخلفاتی صورت گرفت.
حمید بخشی-مربی تیم شهروند ساری به دلیل مضروب کردن سرپرست تیم تاسیسات دریایی ایران به ۶ جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. سید جواد منتظر-دروازه بان تیم شهروند ساری نیز به دلیل ایجاد تشنج و درگیری با بازیکنان تیم تاسیسات دریایی ایران به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد.
به دلیل درگیری حمید احمدی-بازیکن تاسیسات دریایی ایران با بازیکنان تیم شهروند ساری، این بازیکن نیز به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.
گفتنی است؛ به دلیل فحاشی تماشاگران تیم شهروند ساری، ورود به زمین مسابقه و وقفه در برگزاری بازی، این باشگاه به مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه شد.

بی طرف سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲

خدای انتخاب بحقی بود ، واین تیم در ادامه فصل موفق میشه .با ارزوی موفقیت برای جواد اصغری مقدم وتیم دبیری

مصطفی سیدپور چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۴:۲۷

بهترین گزینه جواد اصغری مقدم. دلیل این حرف من واسه اینکه تاقبل اومدن اقا جواد این تیم تبریزی بین ۱۰تا تیم اول لیگ نبود.با اومدن این بازیکن تو همون سال اول تیم میرفت سوم بشه اما با بد شانسی چهارم شد.تو سال دومم که قهرمانی بی چلوکباب چرا.این فاصلمون دلیل نتیجه نگرفتن مصدومیت بازیکن با ارزش کشورمون اقا جواد بود.چون این اقا هیچی جز تیمو مردم اون شهر واسش ارزش نداره.زنده باد مرد با غیرت فوتسال ایران.مثل اقا جواد کم پیدا میشه

نام... چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

اقای دبیری اگرمیخواهی بچه بازی کنی ویک بچه را سرمربی تیم کنی همان بهتر این تیم را جمع کنی بعد از آن همه آبروریزی که در آسیا کردید حالا نوبت آبروریزی در لیگ است؟؟؟آخه شمس کجا اصقری کجا؟؟؟