کد خبر : 10853
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 13:19
-

اصغری مقدم : شمس نمی‌توانست از بازیکنان بازی بگیرد !

اصغری مقدم : شمس نمی‌توانست از بازیکنان بازی بگیرد !
سرمربی جدید تیم فوتسال دبیری تبریز با بیان این که حسین شمس نباید تقصیر باخت را بر گردن بازیکنان می‌انداخت، گفت: مهم‌ترین ناکامی دلیل شمس در دبیری این بود که او نمی‌توانست به خوبی از بازیکنان بازی بگیرد و با توانایی‌های آنها آشنایی نداشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی جدید تیم فوتسال دبیری تبریز با بیان این که حسین شمس نباید تقصیر باخت را بر گردن بازیکنان می‌انداخت، گفت: مهم‌ترین ناکامی دلیل شمس در دبیری این بود که او نمی‌توانست به خوبی از بازیکنان بازی بگیرد و با توانایی‌های آنها آشنایی نداشت.

وی درباره ادعای حسین شمس، سرمربی سابق تیم فوتسال دبیری تبریز مبنی بر کم کاری چند بازیکن این تیم، گفت: این حرف را قبول ندارم. کما این که اگر امروز دبیری می‌باخت من به عنوان سرمربی این باخت را به گردن می‌گرفتم. اگر یک تیم می‌بازد، بیشترین نگاه‌ها معطوف به سرمربی آن است، سپس به بازیکنان. اگر یک تیمی می‌بازد یا می‌برد همه در آن دخیل هستند نباید یک سرمربی به هنگام باخت آن را بر گردن بازیکنان بیندازد و این کار را درست نمی‌دانم. شمس زحمت خود را در این تیم کشید اما بنا به دلایلی نتوانست موفق باشد.

بازیکن تیم فوتسال دبیری افزود: من به همراه دو، سه بازیکن دیگر از بزرگان تیم محسوب می‌شویم و به دنبال کمک به تیم و بازیکنان در زمان سرمربیگری شمس بودیم، اما شمس از این قضیه ناراحت شد و اعلام کرد “کسی نباید به جز من در امور فنی دخالت و صحبت کند!” پس از این موضوع نیز ما دیگر صحبتی نکردیم، چرا که او نخواست به تیم کمک کنیم.

وی درباره دلایل نتیجه‌ نگرفتن شمس در تیم فوتسال دبیری، اظهار کرد: او آن طور که باید نسبت به بازیکنان تیم و توانایی‌ها آنها شناختی نداشت و نمی‌توانست به خوبی از آنها بازی بگیرد. فکر می‌کنم مهم‌ترین علت ناکامی شمس به همین موضوع بر می‌گشت. من از کسانی بودم که او را به مسئولان تیم معرفی کردم تا به تبریز بیاید، چرا که معتقد بودم با حضور او می‌توانیم در آسیا نتیجه‌ بگیریم، اما متاسفانه این امر محقق نشد.

سرمربی جدید تیم فوتسال دبیری در خصوص میزان شانس این تیم برای تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر، گفت: نمی‌توان از الان با قطعیت گفت که کدام تیم قهرمان لیگ خواهد شد. اگر ماهان تندیس باز هم صاحب هشتمین پیروزی متوالی خود شود، باز نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که آنها قهرمان می‌شوند، چرا که لیگ فراز و نشیب زیادی دارد. ما تا هفته‌ قبل دچار بحران بودیم و از آنجا که مدعی قهرمانی بودیم و در دو بازی شکست خوردیم تیم تحت فشار زیادی بود و تمام سعی من بر این بود که تیم را جمع و جور کنم اما نمی‌توانم قول بدهم که به صدر جدول برسیم. در عین حال مطمئن باشید که تمام تلاش خود را به همراه بازیکنان انجام می‌دهیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

اصغری مقدم در پایان با تشکر از حمایت تماشاگران تبریزی در بازی مقابل فردوسی مشهد، افزود: سالن پورشریفی تبریز در بازی با فردوسی کاملا پر شده بود و تماشاگران ما را شگفت زده کردند. حمایت آنها واقعا خوب بود با وجود این که در دقایق ابتدایی یک گل از فردوسی عقب افتادیم اما آنها با تشویق‌های خود ادامه دادند که جا دارد از تمامی آنها به خاطر این حمایت قدردانی کنم. ان‌شاءالله در ادامه با کسب نتایج خوب آنها را خوشحال خواهیم کرد.
جواد اصغری مقدم درباره پیروزی مقابل فردوسی مشهد در لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود، اما خو‌شبختا‌نه بازیکنان دبیری زحمات زیادی کشیدند و با حمایت تماشاگران‌مان توانستیم فردوسی را با وجود این که یک بر صفر از این تیم عقب بودیم در نهایت چهار بر دو شکست دهیم.

سرمربی جدید تیم فوتسال دبیری تبریز خاطر نشان کرد: این که باید این بازی را در خانه می‌بردیم باعث شده بود که روی بازیکنان تیم استرس وجود داشته باشد و آنها نتوانند در اوایل بازی نمایش خوبی را به اجرا بگذارند اما با توجه به این که از بازیکنان بزرگی بهره می‌برند آنها توانستند با گذشت زمان خود را پیدا کرده و بازی خوبی را به نمایش بگذارند. در مجموع از بازیکنانم بسیار راضی هستم، چرا که تیم ما دچار بحران شده بود و ان‌شاءالله با تلاش بازیکنان روند رو به رشد خود را ادامه خواهیم داد تا این بحران را پشت سر بگذاریم.
منبع:ایسنا
ا‌نتها‌ی پیا‌م

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 18 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شهابی شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

دادش جواد دوره امثال شمس گذشته ولی شما هم احترام ایشون رو نگه دار!

نام ... یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۰۹

اصغری مقدم دوست داریم ،برو جلو که خدا بغلت گرفته ،تو هرچی بدی داشته باشی حداقل تبانی نمیکنی

یکی ازبازیکنان فوتسال شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

اقاشماهم خیلی خودتو لوس نکن بدان شما راشمس به اینجاها رساندهرچی داریدازاودارید اگرشمس شمارابه تیم ملی دعوت نمیکرد شماتوشمال فانی می شدی شمس استاد شمابود پس احترامش برای شماواجب است

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳

بازیکن فوتسال !!!! که انشالله بازیکن باشی.
بی دلیل حسین شمس ازیک تیم خودش کنار نمیکشه ،،،

نام ... چهارشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲

جواد اصغری شمال نبود به تیم ملی دعوت شد که عزیزم

مربي فوتسال شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

جوادجون بایه بردزودبه سبک مورینیومصاحبه نکن.بازی فوتسال بالاپایین زیادداره میدونی که یهوچندهفته بایدتاصبح خواب به چشمهات نیاد.پس عجولانه مصاحبه نکن.

futsal شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

ایشالله موفق میش آقا جواد ..حسود زیاده ..تمرکز کن ..فوتسال تبریز باهاته داداش

نام شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸

جواد أصغری زشته به خدا با یه برد أؤمن جلوی تیم پا یئن جدول عیارت مشخص نمیشه ، جوجه رو اخر پاییز میشمارن

سام شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱

جناب مهندس اصغری مقدم بنظرم چراغ خاموش بری جلو بهتره ،مطمن باش در تلاش هستن تا تیمتو خراب کنند وبا مصاحبه هاشون فکر وبرنامه توروبهم بریزن

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰

شما هر چی داری از اقای شمس هست حیف اون همه خدمت که بابت تو کرده خیلی ادم نمک نشناسی هستی تو این رفتار رو یه بار دیگه در مورد دوستت انجام دادی بار اولت نیست ولی با این روش بجای نمیرسی

ناشناس شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵

داداش بی احترامی کردن درست نیست اینجا نقد کن وحرف حساب بزن مردم بخونن ،من وشما از ریزه مطالب این جابجای خبر نداریم پس بهتره بی احترامی نشه ،ممنون میشم .درظمن پرونده اعمال هر کس برای خودش معلومه

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶

مثلا حرف زدی ؟

نام شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

فقط میتونیم بگم واست متاسفم أصغری مقدم

سلطان یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۰۲

اصغرى تو الان باید اسم شمس میاد خبر دار بایستى و صحبت نکنى نه اینکه با وقاحت تمام به أیشان که تورا از هیچ به اینجا رسانده توهین کنى!! پس بهتره بیشتر از این خودت را ضایع نکنى و از أیشان بخاطر کارهایت عذر خواهى کنى

بازیکن فوتسال یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۲۲

خیلی دوست دارم بدونم پشت این کامنت ها که فرستاده میشه چه اشخاصی هستن ،خانوده ودوستان وبستگان جناب شمس

فوتسالی یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

۱۰۰% از اقوام شمس هستن…اصغری مقدم با این حرفا ضایع نمیشه چون تجربه کار کردن با اکثر فوتسالیهارو داره

مهران یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

آقای دبیری شما با انتخاب یک آدم کوچولو بجای یک مربی ملی نشان دادی که مرید!!! هستی نه مدیر !! آن هم مرید آدم کوچکی که هم به مربی خود و هم به تیم ملی کشورش بارها توهین کرده !! آقای دبیری شما بهتره بجای تیم داری بری به کار و زندگی خودت برسی و بیشتر از این فوتسال را نابود نکنی!!

رضا یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲

آقا جواد هم بازیکن بزرگیه و هم انسان بزرگی که واسه پیشرفت تیمش هرکاری انجام میده چه بازیکن باشه چه مربی. این وسله های تبانی و …. به ایشون نمیچشبه