کد خبر : 10827
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 11:04
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه : مسئولان وعده دادند مشکلات مالی حل شود/مستحق حضور در بالای جدول هستیم

ناظم الشریعه : مسئولان وعده دادند مشکلات مالی حل شود/مستحق حضور در بالای جدول هستیم
سرمربی تیم حفاری خوزستان می گوید حق این تیم قرار گرفتن در بالای جدول است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در اهواز،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی حفاری خوزستان در خصوص بازی با تاسیسات دریایی،گفت : تیم تاسیسات دریایی یک سری بازیکنان خوبی دارد که در تیم ملی بازی میکنند،طبیعتا شرایطشان خیلی خوب است و در جدول در مکان مناسبی قرار دارند.به نظر من ما حقمان بود که این بازی را ببریم.

وی افزود : همین که تماشاگران ما راضی از ورزشگاه خارج می شوند و حتی در آن بازی هایی که چند بازی پشت سر هم مساوی کردیم راضی بودندو بدون اینکه آنها را دعوت کنیم و به آنها بگویم بیایند خودشان به صورت خودجوش می آیندباعث خوشحالی ماست.

سرمربی حفاری درمورد شایعه ی پرداخت نشدن پول به بازیکنان و اعتصاب بازیکنان در تمرین،گفت : این بازیکنان همیشه در حفاری بودند و خودشان بهتر از هر کسی میدانند که حفاری همیشه اینطوری بوده است،به هرحال شرایط تیم های دولتی سخت است.انشاالله مسئولان و پیش کسوتان استانی وعده دادند و دارند تمام تلاش خودشان را میکنند که این مشکل هم حل شود.

ناظم الشریعه در پایان بیان کرد : من فکر میکنم ما استحقاق این را داریم که جز تیم های بالای جدول باشیم،انشاالله خدا کمک میکند،بازیکنان هم واقعا دارند تمام تلاششان را میکنند.به نظر من آینده به صلاح و سود حفاری خواهد و اتفاقات خوبی در راه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اهوازی شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴

اقا مشکل تیم شما پیدا شد نبود اقای کریمی روی نیمکت ،

علی شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳

مدیر فقط اقای ایرج خان کریمی و بس
فوتسال خوزستان مدیون اقای کریمی میباشد