کد خبر : 10971
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 - 10:01
-

اصغری‌مقدم :به خاطر برادران دبیری و تعصب به تیم مربیگری را قبول کردم/ تیم دبیری را من نبستم

اصغری‌مقدم :به خاطر برادران دبیری و تعصب به تیم مربیگری را قبول کردم/ تیم دبیری را من نبستم
سرمربی دبیری تبریز اظهار داشت: مربیگری یکی از اهداف آتی من بعد از دوران ورزشکاری‌ام بوده و برای همین دوره‌های مربیگری را نیز سپری کرده بودم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، جواد اصغری‌مقدم اظهار داشت: مربیگری یکی از اهداف آتی من بعد از دوران ورزشکاری‌ام بوده و برای همین دوره‌های مربیگری را نیز سپری کرده بودم، اما فکر نمی‌کردم که در زمان که بازیکن هستم به من این پیشنهاد داده شود.

وی افزود: به هیچ عنوان قصد قبول هدایت تیم دبیری را نداشتم و در ابتدا هم این پیشنهاد را رد کردم، اما با اصرار و به خاطر خانواده دبیری مسئولیت تیم دبیری را پذیرفتم.

بازیکن مربی تیم دبیری تصریح کرد: من نه تیم دبیری را بسته و نه این تیم را تمرین داده‌ام و تیم دبیری بحران زده که مدافع عنوان قهرمانی است را در هفته ششم در رده ششم تحویل گرفتم و به خاطر علاقه به برادران دبیری و تعصب به تیم دبیری هدایت تیم را قبول کردم.

مربی بازیکن تیم دبیری تبریز در مورد حریف این هفته تیمش گفت: تیم مس سونگون از تیم‌های خوب این فصل لیگ برتر بوده و من امسال دو بازی این تیم برابر گیتی پسند و فرش آرا مشهد را آنالیز کرده و باید بگویم نظم تیمی نقطه قوت این تیم بوده و بازیکنان و کادر مربیان خوبی بهره می برند.

وی افزود: با این وجود ما برای پیروزی برابر مس سونگون به میدان می رویم و در تلاش هستیم هر ۶ امتیاز دو بازی پیش از تعطیلات را کسب کرده و به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور برابر فردوسی مشهد به برتری ۴ بر ۲ دست یافت این تیم با ۱۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احمد سه شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵

همه میدونند تو چکاره اى بهتر بیشتر از این خودت رو خراب نکنى و هى مصاحبه کنى!!روز و حال امروز دبیرى نتیجه کارهای باند تو در دبیرى است خودت هم مجبور بودى جمش کنى دیگه؟؟

نام ... چهارشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۴:۱۲

تا دیروز که میگفتی تو سلطان مهره چینی هستی و حسین شمس بلد نبود از بازیکنا درست بازی بگیره الان میگی تیم رو تو نبستی چی شد ترسیدی میخوای هروقت بردی بزنی به حساب خودت باختارو بزنی به حساب حسین شمس

نام... چهارشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۲۷

تو خودت به اتفاق اون رفیقت تیم رو به این روز و حال در آوردی حالا داری برای مردم فیلم بازی میکنی؟؟ دستت دیگه برای همه تو فوتسسال رو شده با اون کارهایی که تو اصفهان هم کردی!! بهتره بیشتر از این حرف نزنی که اوضاع خرابتر میشه!!

طرفدار چهارشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲

از پسران شمس خواهشمندیم خواهشا نظر ندن بسه دیگه از الان در مورد گیتی حرف بزنید جواد اصغری اگه بد بود ۸ سال اصفهان بازی نمی کرد اونم تو بهترین تیم ایران فولاد ماهان

نام... پنجشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

آقا طرفدار اصغری اگر خوب بود که بعد از انحلال فولاد بدون تبم نمی ماند که حسین شمس ببردش دبیری اینو میتونی از خود افشین دبیری سوال کنی!! لااقل تو اصفهان یا یک تیم دیگه میخواستنش !! وقتی یک نفر روی زمین می ماند یعنی دستش برای همه رو شده دیگه !! فهمیدی خانواده و اقوام اصغری؟؟

نام پنجشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

اولا که جواد اصغرى و مصطفى نظرى رفتن دبىرى بعد حسین شمس اومد دبیرى که این ٢نفر باعث شدن بیاد بعدش هم حسین شمس که نمى تونه یک جا کار کنه همزمان با جند تیم هست خرج زندگی زیاده

نام ... پنجشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

اقای نام روزی هر کس دست خداست تا خدا نخواد یه برگ از درخت زمین نمی افته پس بنده خدا هیچ کاره است نکنه باباتون گفتن که ایشون اقای مقدم و بردن دبیری همزمان تیم مشهد و ساری و دبیری ایشون و می خواستن و نتیجه تصمیم خودشون بود که رفتن تبریزو کمک خدا الانم اقای شمس بی کار نمی مونن همون طور که تا الان نبودن مشاور چهار تیم همزمان درامد بیشتر از مربی گری داره واسشون