کد خبر : 11019
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1393 - 18:10
-

سفال منش:با شناخت و آنالیز حریف به دنبال برتری هستیم/حمایت مدیران به رشد فوتسال کمک می کند

سفال منش:با شناخت و آنالیز حریف به دنبال برتری هستیم/حمایت مدیران به رشد فوتسال کمک می کند
مربی تیم تاسیسات دریایی تهران در مورد دیدار تیمش برابر مقاومت البرز گفت:با شناختی که از تیم مقاومت داریم و با آنالیز کاملی که از این تیم داشتیم به دنبال برتری هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مربی تیم تاسیسات دریایی تهران در مورد دیدار تیمش برابر مقاومت البرز گفت:با شناختی که از تیم مقاومت داریم و با آنالیز کاملی که از این تیم داشتیم به دنبال برتری هستیم.
شهاب الدین سفال منش افزود :در طول هفته برنامه ریزی تمرینی نمودیم و با توجه به میزبانی محکوم به گرفتن هر سه امتیاز در خانه هستیم تا ضمن تثبیت جایگاه خوددرجدول آماده برای بازی با تیم گیتی پسند شویم.
مدرس فوتسال afc با اشاره به برنامه دو ساله این تیم در لیگ ادامه داد: برنامه دو ساله ای برای مجموعه تاسیسات زمان بندی نموده ایم و هدف کسب عنوان قهرمانی لیگ در سال آینده خواهد بود البته با پتانسیلی که در تیم فعلی می بینیم امیدوار هستیم درررده های بالای جدول تا پایان فصل قرارگیریم.
سفال منش حمایت مدیران از تیم های فوتسال را ضروری دانست و افزود : تاسیسات بعنوان نماینده پایتخت و با حضور مدیران ارشد و علاقه مندی چون دکتر منوچهری ، مهندس حلاجی قطعا در آینده میتوانند به رشد فوتسال در کشور کمک نمایند.
سفال منش که در سال گذشته نیز در دبیری با شمسایی به قهرمانی لیگ رسیده است در پایان گفت:وحید فصل گذشته از خود کارنامه موفقی ارائه کرد و ضمن آنکه مجموعه کادرفنی باحضور آقایان داداشی ، قهرمانی و ناصری که از نوابغ فوتسال این کشور میباشند با اختیارات کامل در کنار یکدیگر با تعامل تیم را در مسیر موفقیت به جلو خواهیم برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴

اگه اجازه بدین مدیران کارشونو انجام بدن،،،

تام چهارشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱

مدرسی که توتاسیسات بایدساکت بشینه وفوتسال تماشاکنه بایددوباره امتحان مربیگری بده

فوتسالی ش پنجشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

مدرس جی معلوم نیس چه طوری شده مدرس کسی که سرکلاسش با لابی نره قبولی میده ئو حق همه رو می خوره توقع داری رو نیمکت عرض اندام کنه

نام... پنجشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

داداش تو تاسیسات بعد ار داش وحید حمید مشیری همه کارست اینا همه کمک داش حمید مشیری هستند!! گرفتی؟؟

ناشناس پنجشنبه , ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳

ببخشید ایشون چند سالشونه مگه که مربی هستند؟ بازیکن هم بودند؟ تو این سنو سال کسی به حرفشون گوش میده؟