کد خبر : 11460
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1393 - 13:12
-

اردوی تدارکاتی تیم ها در تعطیلات لیگ

اردوی تدارکاتی تیم ها در تعطیلات لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال شرکت حفاری با رسیدن به تعطیلات لیگ برتر فوتسال قصد دارد در کیش یا شیراز اردو برپا کند تا شرایط نامساعد خود را که در اثر شروع دیرهنگام تمرینات به وجود آمده، ترمیم کند. سید محمد ناظم الشریعه پس از دیدار هفته دهم گفت: برنامه داشتیم که در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال شرکت حفاری با رسیدن به تعطیلات لیگ برتر فوتسال قصد دارد در کیش یا شیراز اردو برپا کند تا شرایط نامساعد خود را که در اثر شروع دیرهنگام تمرینات به وجود آمده، ترمیم کند.

سید محمد ناظم الشریعه پس از دیدار هفته دهم گفت: برنامه داشتیم که در کیش یا شیراز اردویی برپا کنیم که متاسفانه مشکلات مالی اجازه حضور در کیش را به ما نمی دهد اما به احتمال فراوان اردویی در شیراز به مدت یک هفته برپا می کنیم اما همه چیز به تصمیم مدیران باشگاه برمیگردد و باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه برنامه ای برای باشگاه در نظر می گیرند.

تیم فوتسال شهرداری ساوه برای کسب آمادگی بیشتر در فرصت تعطیلات لیگ برتر برای حضور تیم ملی در برزیل، در یکی از شهرهای کیش یا تهران اردو می زند.
محمودخوراکچی سرمربی تیم شهرداری ساوه در این رابطه گفت: در فرصت تعطیلات لیگ برتر قصد داریم اردویی را خارج از ساوه و به احتمال فراوان در کیش یا تهران برگزار کنیم. در این فرصت ۱۲ جلسه را به انجام کارهای بدنی و ۲ روز ریکاوری اختصاص می دهیم و بعد به کارهای تاکتیکی می پردازیم.

همچنین انجام بازی تدارکاتی در این اردو را در برنامه داریم که این مهم با هماهنگی و مساعدت سرمربی و هیئت مدیره باشگاه شهرداری ساوه مسیر خواهد شد.

گفتنی است در حالی شهرداری ساوه قصد برپایی اردو را دارد که حدود دو ماه پیش و قبل از آغاز رقابتها نیز به مدت یک هفته در سرعین اردو زده بود.

تیم مس سونگون که با انگیزه خود سرانجام به صدرجدول تکیه کرد حالا در تعطیلات لیگ به آذربایجان می‌رود تا اردویی برپا کنند و از شرایط رقابتی خارج نشوند.

اسماعیل تقی پور سرمربی مس سونگون گفت:در فرصت تعطیلات به اردوی خارجی می رویم و به کیش نمی رویم. به این دلیل که رفتن به کیش ما را از شرایط رقابتی خارج می کند چون نمیتوانیم بازی تدارکاتی انجام دهیم. ما در این مدت قصد داریم به کشوری برویم که در آن بتوان چند بازی تدارکاتی هم انجام داد تا از فاز رقابتی خارج نشویم. به احتمال فراوان به کشور آذربایجان خواهیم رفت.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵

اخه براچی میرید برزیل اسم تیم ملی که حسین شمسو دارید خراب میکنید شمس توفکره قهرمانیه جهان بود اینا آرزشون شده قهرمانی توآسیا