کد خبر : 11463
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1393 - 13:45
-

تقی پور:قصد داریم یکی، دو بازیکن خوب به تیم اضافه کنیم

تقی پور:قصد داریم  یکی، دو بازیکن خوب به تیم اضافه کنیم
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان این که صدرنشینی این تیم با وجود تیم‌های قدرتمند کار بسیار ارزشمندی است، گفت: تمام سعی خود را می‌کنیم تا صدرنشینی را به راحتی از دست ندهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی پور درباره صدرنشینی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: امسال لیگ را خوب آغاز کردیم و با توجه به همدلی خوبی که میان مدیریت،‌ کادر فنی و بازیکنان وجود دارد توانستیم آرام آرام خود را به صدر جدول برسانیم. مطمئنا با توجه به حضور تیم‌های قدرتمندی همچون ماهان، گیتی‌پسند، دبیری و تاسیسات این صدرنشینی بسیار با ارزش است.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون افزود: امیدوارم بتوانیم به صدرنشینی خود در هفته‌های بعدی نیز ادامه بدهیم. در حال حاضر بازیکنان به خودباوری رسیده‌اند و انگیزه زیادی برای حفظ این موقعیت دارند. مطمئنا مجموعه بازیکنان مس لیاقت قرار گرفتن در صدر جدول را دارند، چرا که زحمات زیادی برای رسیدن به این موفقیت متحمل شده‌اند.

وی درباره احتمال قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال نیز خاطر نشان کرد: هیچ تیمی از قهرمانی بدش نمی‌آید. ما این پتانسیل را داریم که به قهرمانی برسیم. به اعتقاد من قهرمانی دور از دسترس نیست. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در هفته‌های بعد با نتیجه‌گیری مناسب به راحتی صدر جدول را از دست ندهیم. البته رقابت شدیدی میان تیم‌های بالای جدولی وجود دارد و از الان زود است درباره تیم قهرمان صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در ادامه درباره سطح رقابت‌های لیگ، اظهار کرد: خو‌شبختا‌نه امسال بازیکنان خوب بین همه تیم‌ها تقسیم شده‌اند و شاهد رقابت‌های جذاب و نفس‌گیری در لیگ هستیم به همین دلیل هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. از سوی دیگر لیگ امسال تا این جای کار حاشیه چندانی نداشته و تمرکز تیم‌ها به مسائل فنی معطوف شده است.

وی در پایان با بیان این که قصد داریم در نیم فصل یکی، دو بازیکن خوب به تیم اضافه کنیم، تصریح کرد: بازیکنان جوان و خوبی در اختیار داریم اما با اضافه شدن یکی، دو بازیکن خوب و تراز اول می‌توانیم نقایص موجود را برطرف کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آذربایجان شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳

یک جادوگر رو فرم هم پیدا کنید قهرمانی تون مسجل هست

babak دوشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷

Jadugar daran niyaz be ye mokammel daran faghat.