کد خبر : 11380
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1393 - 9:26
دسته‌بندی نشده
-

لک:به دلیل اشتباهات بازیکنان خود نتوانستیم به فرصتهای برتری دست یابیم

لک:به دلیل اشتباهات بازیکنان خود نتوانستیم به فرصتهای برتری دست یابیم
سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: به دلیل اشتباهات فاحش بازیکنان خود نتوانستیم از فرصتهای پیش آمده برای کسب برتری در مقابل تیم فرش آرای مشهد بهره لازم را ببریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: به دلیل اشتباهات فاحش بازیکنان خود نتوانستیم از فرصتهای پیش آمده برای کسب برتری در مقابل تیم فرش آرای مشهد بهره لازم را ببریم.
‘رضا لک’ جمعه شب بعد از شکست تیمش مقابل فرش آرای مشهد در جمع خبرنگاران افزود: در نیمه نخست فرصت مناسبی برای باز کردن دروازه تیم حریف داشتیم که به جز دو مورد نتوانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم نیز موقعیت لازم برای به ثمر رساندن گل وجود داشت که به دلیل اشتباهات فاحش تیم حریف از این فرصتها استفاده کرد.

لک گفت: تیم فوتسال فرش آرای مشهد در این بازی بسیار خوب ظاهر شد و به خوبی توانست از امتیاز میزبانی برای کسب برتری استفاده کند.
رضا لک در پایان گفت:متاسفانه از همان جایی که میدانستیم گل خوردیم و فرش ارا هم میدانست که چگونه حمله کند.روز خوب گلر ما هم نبود.ار موقعیت ها استفاده نکردیم و فرش ارا هم خوب ظاهر شد.
تیم فوتسال میثاق تهران جمعه شب در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف فرش آرای این شهر رفت و در پایان با نتیجه پنج بر دو از میزبان خود شکست خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

تو هرموقع میبازی میگی مقصر بازیکنای تیم هستن تو هیچ بار فنی نداری مرببیی که بازیکن سرش داد بزنه بره تو زمین مربی نیست تو صدات به بازیکنا نمیرسه با اون تعویضای اشتباهت بزار از این تیم برو

نام ... شنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

کجا بره؟
بره بیرون تا تو برگردی به تیم و بازم ادعا داشته باشی که باید ۴٠ دقیقه بازی کنی؟
خجالت بکش ظ.ک