کد خبر : 11692
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1393 - 18:44
-

تعطیلی هشت روزه تمرینات دبیری

تعطیلی هشت روزه تمرینات دبیری
رئیس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: تیم فوتسال این باشگاه در تعطیلات لیگ برتر فرصت احیای خود را دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری اظهار داشت: تیم فوتسال باشگاه دبیری تبریز تا هفته دهم نتوانسته است انتظارات را برآورده سازد، اما قطعاً در ادامه این رقابت‌ها می‌تواند به عنوان مدعی ظاهر شده و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

وی ادامه داد: قبول کنیم که تیم دبیری تبریز در دو ماه گذشته فشار زیادی را متحمل شده و خستگی در ساق بازیکنان تیم دبیری مشهود بوده و تعطیلات ۲۲ روزه بهترین فرصت برای احیای این تیم است.

سرمربی سابق تیم دبیری تبریز خاطرنشان کرد: تیم دبیری به دلیل حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، یک ماه قبل از سایر تیم‌ها تمریناتش را آغاز کرده و مسافت طولانی این رقابت‌ها که در کشور چین بود به همراه بیماری ناخواسته به قهرمانی این تیم در آسیا منجر نشد.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری تبریز افزود: تیم دبیری تبریز بلافاصله بعد از بازگشت از چین، در کمترین زمان ممکن در لیگ برتر بازی کرد و حتی در اولین بازی این تیم برابر حفاری در اهواز، تیم دبیری از فرودگاه و بدون استراحت کامل روانه سالن مسابقه شد.

دبیری عنوان کرد: در نتایج تیم دبیری نوسانات زیادی مشاهده می‌شود که یک روز تیم‌های مدعی تاسیسات دریایی تهران و گیتی پسند اصفهان را شکست داده و در روزی دیگر برابر حریفانی شکست دور از انتظار متقبل می‌شود و بخشی از این شکست‌ها را می‌توان به خستگی تیم دبیری ربط داد.

وی اضافه کرد: در تمام اردوی‌های قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، بیشترین مرخصی داده شده به بازیکنان سه روز بود و سه روز بعد از بازگشت از چین، تیم دبیری در اهواز بازی داشت و استراحتی به بازیکنان داده نشد، به همین علت بعد از بازی با شهروند ساری به بازیکنان تیم دبیری هشت روز استراحت داده شده و تمرینات تیم دبیری از شنبه ۱۷ آبان آغاز می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.