کد خبر : 11753
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1393 - 13:50
-

تقی‌زاده :اگر بازیکنان را از لحاظ مالی تأمین کنند، بهتر نتیجه می گیریم

تقی‌زاده :اگر بازیکنان را از لحاظ مالی تأمین کنند، بهتر نتیجه می گیریم
بازیکن تیم گیتی‌پسند اصفهان گفت: درباره عدم دعوت به تیم ملی برای مسابقات جام جهانی کوچک نظر خاصی ندارم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سعید تقی‌زاده پیرامون عدم حضور نامش در ترکیب تیم ملی برای مسابقات جام جهانی کوچک، اظهار کرد: من درباره این موضوع نظر خاصی ندارم و تنها برای نتیجه گرفتن تیمم خودم تلاش کنم تا گیتی‌پسند بتواند در این فصل جایگاه مناسبی کسب کند.
وی درباره اظهار تأسف کشاورز برای عدم حضور نام تقی‌زاده در ترکیب تیم ملی، بیان کرد: من بازیکن هستم و فقط وظیفه دارم برای تیم تلاش کنم، مربیان تیم باید تصمیم نهایی را گیرند که کدام بازیکن انتخاب شود و کدام بازیکن انتخاب نشود.
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: من از اینکه کشاورز از بازی من رضایت دارد، خوشحال هستم و سعی می‌کنم تا تلاشم را ۱۰۰ برابر کنم تا مربی تیم من از من راضی بماند زیرا به اعتقاد من اگر کارشناسان و مربیان دیگر درباره عدم حضور من نظر بدهند، بهتر است.
وی درباره شرایط گیتی‌پسند، تصریح کرد: شرایط تیم ما خوب است و ما تلاش می‌کنیم که نتایج مناسبی برای گیتی‌پسند کسب کنیم؛ ما از لحاظ فنی در سطح خوبی قرار داریم و چیزی در این راستا کم نداریم.
تقی‌زاده با بیان اینکه هنوز زمان نیاز است که جایگاه گیتی‌پسند را مشخص کنیم، افزود: از حالا نمی‌توان مشخص کرد که چه تیمی در کجای جدول قرار می‌گیرد اما با توجه به اینکه تیم ما از شرایط خوبی برخوردار بوده و همه بازیکنان تلاش می‌کنند که تیم نتیجه گیرد، امیدوار هستم در جایگاه شایسته گیتی‌پسند قرار گیریم.
وی با اشاره به مشکلات مالی بازیکنان، خاطرنشان کرد: اگر باشگاه بتواند کمی بهتر بازیکنان را از لحاظ مالی تأمین کند، ما می‌توانیم بهتر نتیجه گیریم.
وی گفت: در این تعطیلات ۲۰ روزه همه تیم‌ها بازی‌های تدارکاتی را پیش‌بینی می‌کنند تا بتوانند در طول فصل آماده‌تر ظاهر شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

خدایی بازیکن خوب و با اخلاقیه

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

جونم سعید تقی زاده ، یادش بخیر با بخیه اومده بود سالن مخابرات قم بامون تمرین میکرد همه رو دریب میزد عالیه این پسر ایشالا موانعش برای برگشتن به قم از سر راه برداشته شن سعید و کوهستانی و دهقان دوباره به فوتسال قم اضافه شه میترکونیم همه رو ♥

نام ... چهارشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱

سعید تقی زاده
محمد کوهستانی
علیرضا وفایی
سه بازیکن ۹ گله و عالی لیگ
قمی هستن…
به خدا اگه یه تیم بومی قوی بدیم صد درصد قهرمانیم

نام ... چهارشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵

همین مونده تو هم نظر بدی درباره گیتی پسند

نام ... چهارشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸

علی طاهری شما رو پورو کرده درباره تیم نظر میدید

مهران چهارشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸

سعید همون سالی که پدیده لیگ ایران شد همین مسایل و مشکلات را داشت اما اینقدر روحیه اش قوی بود که همه مشکلات را تحمل کرد و یکی از بهترین بازیکن های ایران شد.امسال هم به همان شکل آخر لیگ بهترین ایران میشه.

نام ... پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۴۴

سعید بازیکن با اخلاقی است و امسال هم در گیتی داره خوب کار میکنه
البته کار انفرادی او واقعا به درد گیتی امسال میخوره چون فقط کار انفرادی و خلاقیت انفرادی چند بازیکن را دارند وگرنه به لحاظ تاکتیک تیمی ۰۰۰۰
من نمیدونم تیمهای روبرو نمی‌فهمند اینها چکار میکنند یا اینکه نمیدانند با تیمی که هیچ برنامه تاکتیکی خاصی نداره چکار کنند?!! و فقط اتفاقات بازی نتیجه میدهد!
اگه یادتون باشه تیم ملی ایران هم در مقابله با تیمهای بزرگ در زمان آقایون شمس و انصاری فر همین طوری بود و تیمهای بزرگ میدانستند مقابل ایران چکار کنند چون اصلا تاکتیک خاصی نداشت که بخواهند متناسب با آن کار کنند !

نام ... جمعه , ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

آره بابا ریشه این پولهای کلانی که به عوامل اصلی باشگاه و بیشتر اعضای تیم فوتبال و فوتسال میدهند پول مردم بیچاره است که نمیتوانند پول خودشان را حتی با تجمع در دفتر شرکت و حتی دادگاه رفتن و التماس هم از گیتی بگیرند ولی شماها بگیرید!!!