کد خبر : 11800
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1393 - 17:41
-

شریفی :در تعطیلات نقاط ضعف تیم را رفع خواهیم کرد/بازیکنان ما به تصور اینکه از پیش برنده هستند وارد میدان شدند

شریفی :در تعطیلات نقاط ضعف تیم را رفع خواهیم کرد/بازیکنان ما به تصور اینکه از پیش برنده هستند وارد میدان شدند
مدیرعامل ماهان تندیس قم گفت: نقاط ضعف تیم را در تعطیلات مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رفع خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر شریفی تصریح کرد: دلیل اینکه رشته‌هایی مانند فوتبال و فوتسال جذاب و پرطرفدار هستند این است که واقعا تا آخرین لحظه هیچ مسابقه‌ای نمی‌توان نتیجه آن را پیش‌بینی کرد و باید برای کسب بهترین نتیجه تا سوت داور مسابقه تلاش کرد.

وی ادامه داد: این موضوع در مورد تیم ما صدق می‌کند زیرا در هفت هفته متوالی از آغاز بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور برابر حریفان خود تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نداشتیم و بهترین نتایج را کسب کردیم.

مدیر تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: در سه هفته‌ اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که برای ما یک تساوی و دو باخت به همراه داشته است بازیکنان ما به تصور اینکه از پیش برنده هستند وارد میدان شدند و نتیجه نگرفتند.
مدیر تیم فوتسال ماهان تندیس قم راجع به عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر می‌گوید: افت و خیز در طول یک فصل برای تمام تیم‌ها پیش می‌آید و اکنون به سراغ تیم ما آمده است، اما کادر فنی ما باید هوشیار باشد و اجازه ندهد این افت همچنان ادامه پیدا کند و با تدابیر لازم و به موقع بار دیگر تیم را در مسیر موفقیت قرار بدهد.

وی خاطرنشان کرد: لیگ برتر به دلیل سفر تیم ملی فوتسال به کشور برزیل تا بیست و نهم آبان ماه تعطیل شد و این زمان فرصت بسیار خوبی برای تیم ما است که با آرامش و فراغ‌بال به رفع نقاط ضعف خود بپردازد و آماده بازی‌های آتی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار قمی چهارشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷

تنها مشکل ماهان تندیس اینه که علی شریفی کم بازی میکنه و تیم به حاشیه میره.
وسلام نامه تمام.

هوادار باتعصب قمى جمعه , ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۳:۴۹

کرمانى رو میزاره نیمکت على شریفى رو میاره تو. چرا؟چون بچش دعوت بشه تیم ملى. واقعا که

بجه قمی چهارشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲

اقای شریفی شما نذار بچت بازی کنه ما اشکال دیگه نداریم

حسین چهارشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶

آقای شریفی تیم باید شخصیت داشته باشد.تیمی مانند شهروند ساری با اینکه چندین سال بدترین نتیجه ها را گرفته اما با زیکن ها با احترام از همدیگر اسم می برند.اما شما با دو باخت تقصیر ها را به گردن چند نفر از بازیکنان خودتون انداختید و جو تیم را خراب و بازیکنان را به همدیگر بی اعتماد و بدبین کردید.چندین جلسه ای که در منزل شما نه برای رفع مشکل ، بلکه تهمت به دو تا بازیکن های تیمتون کردید.
باید بدونید که چند بازی اول نتیجه سرمایه هایی بود که سال قبل تیم اندوخته کرده بود و شما فکر می کردید هنر شما بوده .
با این شرایط بوجود آمده اگر فکری نکنید منتظر روزهای خیلی خیلی بدی باشید .

قلعه عقاب پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸

شما اصلا حق نداری راجب شهروند نظر بدی و اسمی ازش ببری,تکرار نشه

صادق پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۴۵

واقعا جالبه که شما فقط به فکر بازی پسرتون هستید وهر مربی که پسرتو بازی بده مورینیو هست واگر بازی نده مربی نیست باید بره.واقعا فوتسال ما دست چه افرادب افتاده

مصطفی پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

محسن حسن زاده و دکتر باقری را فقط بخاطر اینکه پسرشو بازی نمی داد امسا ل نخواستند با اینکه جلالی کاملا موافق حسن زاده بود با این حال شریفی بخاطر پسرش قبول نکرد و حتی قول اسپانسر داد تا پسرش بازی کنه.
شرط می بندم که علی شریفی با اینکه جوان خوبیه ولی تا ۵۰ سال آینده هم بازیکن نخواهد شد.چون پدرش متاسفانه دخالت بیخودی می کنه.
اگر ناصر شریفی اجازه می داد مربی ها کارشونو انجام بدهند شاید علی شریفی تیم ملی هم می رفت.یک زمان بازیکن خوبی بود.

نام ... جمعه , ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱:۴۸

برای جلالی متاسفم که از ترسش شما را انتخاب کرده شما سال گذشته حاشیه را بتیم اوردی برای اینکه پسرت را بیاوری وبشترین پول را نیز برای او گرفتی ونمیتوانی ببینی زاهدی و فلامرزی واحمدی وجوانهای دیگر رشد کنند.

قم مهد فوتسال ایران جمعه , ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷

فقط لیدر حمایتت میکنن ، بچتو بازی میدی که چی؟؟ یلانلو بشینه رو نیمکت زاهدی بشینه رو نیمکت؟؟ که لیدرا تشویش کنن داش علی کیریستین؟؟؟ اگر فوتسال فقط استپ کف پا بود مطمئن باش۸۰ درصد جوونای قم از علی شما بهتر استپ کف پا میکنن!!! آدم باید قبول کنه آقای غلی شریفی جی یه نفر جوون آینده دارو گرفتی

مصطفی جمعه , ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹

بازی کن ها که مقصر نیستند ، رفتار بزرگترهایی مثل ناصر شریفییه که تیم تو حاشیه می بره .
پارسال وقتی ماهان تندیس منصوری رو تو قم شکست داد ، چون ناصر شریفی توتیم نبود بقدری از برد تیم قم ناراحت شده بود که بعد از بازی نمی دونست چکار کنه > آخر سری هم بدون هیچ مقدمه ای دوید طرف تماشاچی ها و از نرده رفت بالا با چند نفر درگیر شد که جنجال درست کنه به خیال اینکه بخاطر جنجال تیم قم رو بازنده کنند.
امسال وقتی به تیم شهرداری ساوه باختند فکر می کرد آخرین باختشونه رفت و به آقای خوراکچی تبریک گفت و از سر بزرگی دست به سر تیم ساوه کشید بنده خدا نمی دونست که شروع افت تیم ماهانه و باخت ها ادامه داره.
حالا از این به بعد رفتارش رو بعد از ابزی هم نگاه کنید.دیدن داره.
حالا از امیر شمسایی هم برد می خواهد هم حداکثر بازی را برای پسرش علی شریفی.اگرنه مربی های بعدیشو یکی یکی روی میز جلالی گذاشته .