کد خبر : 11895
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1393 - 15:28
دسته‌بندی نشده
-

پایگاه خبری فوتسال،میزبان شما در بیستمین نمایشگاه مطبوعات

پایگاه خبری فوتسال،میزبان شما در بیستمین نمایشگاه مطبوعات
پایگاه خبری فوتسال ایران در بیستمین نمایشگاه مطبوعات که از 17 تا 23 آبان برگزار می شود میزبان شما همراهان همیشگی و علاقمندان به فوتسال خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات از شنبه ۱۷ آبان تا جمعه ۲۳ آبان در مصلی تهران برگزار می شود. پایگاه خبری فوتسال ایران هم که چندی پیش از هیات نظارت بر مطبوعات مجوز رسمی را دریافت کرد در این نمایشگاه دارای غرفه است که همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب میزبان علاقمندان به رسانه،خبر و فوتسال است.

بدین وسیله این سایت از همه شما خوانندگان عزیز که در این مدت همراه و همگام ما بوده اید دعوت به عمل می آورد تا در طول برگزاری نمایشگاه از نزدیک با دست اندرکاران سایت روبرو شده و نظرات،انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کنید.صمیمانه منتظر حضور گرم شما هستیم.مکان قطعی غرفه پایگاه خبری فوتسال ایران،برنامه هایی که در این غرفه برای شما تدارک دیدیم و مهمانان ویژه ای که به این غرفه می آیند را در خبرهای بعدی دنبال کنید.

همچنین لینک نمایشگاه مطبوعات هم به بخش های سایت اضافه شد که اخبار مربوط به حضور پایگاه خبری فوتسال در این نمایشگاه را می توانید به طور اختصاصی در این صفحه دنبال کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جمعه , ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲

مبارکه!!