کد خبر : 11969
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 - 16:26
دسته‌بندی نشده
-

احسانی:هدف برگزاری دوره های دانش افزایی ایجاد بستری مناسب برای توسعه فوتسال است

احسانی:هدف برگزاری دوره های دانش افزایی ایجاد بستری مناسب برای توسعه فوتسال است
رئیس کمیته آموزش معتقد است برگزاری دوره های دانش افزایی برای مربیان می تواند به توسعه فوتسال کمک بسزایی کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته آموزش معتقد است برگزاری دوره های دانش افزایی برای مربیان می تواند به توسعه فوتسال کمک بسزایی کند.

دکتر محمد احسانی، رئیس کمیته آموزش گفت: فردا نشست هماهنگی گردهمایی توجیهی، دانش افزایی مربیان برتر فوتسال با برترین مدرسان فوتسال برگزار خواهیم کرد تا تصمیم گیری نهایی برای برنامه ها و مطالب جدید و به روز فوتسال را در گردهمایی بزرگ فوتسال که آذرماه برگزار خواهد شد، بگیریم.
وی در ادامه ضمن مفید دانستن برگزاری این گردهمایی ها گفت: زمانی که گردهمایی مربیان فوتبال را با حضور ۶۰۰ شرکت کننده برگزار کردیم با استقبال خوبی مواجه شده و بدون شک در عملکرد مربیان نیز تاثیر خوبی داشت. بر همین اساس قصد داریم تا در ۱۲ آذرماه گردهمایی توجیهی ودانش افزایی فوتسال را با حضور ۱۳۰ مربی برگزار کرده و مدرسانی چون شمس، دکتر پرنو، رعدی، خسوس کاندلاس و صالح تدریس می کنند.
رئیس کمیته آموزش در ادامه گفت: هدف ما از برگزاری دوره های دانش افزایی و توجیهی ایجاد بستری مناسب برای توسعه فوتسال کشور است.

احسانی در پایان گفت: تنها هدف کمیته آموزش ایجاد شرایط مطلوب برای مربیان است تا با در اختیار گذاشتن آخرین متدد ها روز دنیا شاهد موفقیت فوتبال و فوتسال باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱

درود بر دکتر احسانی
گل سرسبد همه مدرسان فوتسال استاد شمس و استاد رعدی هستند..
آفرین به این حرکت ارزنده…
شما رو بخدا به برخی مدرسین کم سواد و تازه به دوران رسیده میدون ندید
بگذارید مربیا استفاده کنند
احسنت بر کمیته آموزش

نام ... یکشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

آقای دکتر احسانی
شما و سایر مسئولان برگزار کننده در همایشها چندین بار اعلام کردید که برای مربیانی که در همایش دانش افزایشی به صورت کامل حضور نداشته باشند کارت صادر نخواهد شد و حق نشستن روی نیمکت تیمهای لیگی را ندارند!!!
ولی در عمل نه تنها برای تعدادی خاص که یا در همایشها حضور ندارند و یا فقط چند ساعت حضور داشتند کارت صادر کرده اید بلکه برای فردی که اصلا مربی هم نیست کارت صادر کردید!!
آیا این کار توهین به کل مربیانی که وقت گذاشتند و شرکت کردند و یا در طول سالها مدارج مربیگری را گذرانده اند و حتی خودتان به عنوان کمیته آموزش نیست?
پس فلسفه وجودی کمیته آموزش و انجمن مربیان و برگزاری کلاسهای مختلف مربیگری و امتحان گرفتن و آنهمه سختگیری برای بسیاری افراد برای شرکت در کلاسها و۰۰۰ چیست?
آیا در اروپا یا آمریکا یا کشورهای شرق آسیا که در حال پیشرفت هستند و خود سالها در آنها زحمت و تلاش داشته اید هم به اینگونه عمل میکردند?!