کد خبر : 11915
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 - 10:16
-

خسوس : رسیدن به فینال هدف ما است/شناخت چندانی از گواتمالا و کاستاریکا نداریم

خسوس : رسیدن به فینال هدف ما است/شناخت چندانی از گواتمالا و کاستاریکا نداریم
سرمربی تیم ملی فوتسال در آخرین تمرین پیش از سفر به برزیل گفت: رسیدن به فینال هدف ما در این مسابقات است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی فوتسال در آخرین تمرین پیش از سفر به برزیل گفت: رسیدن به فینال هدف ما در این مسابقات است.
خسوس کاندلاس گفت: بازیکنان پیش از اعزام به برزیل به مدت دو روز تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی پیگیری کرده و آماده رقابت با حریفان خود هستند.
وی گفت: امیدوار هستیم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم بهترین نتیجه را در این دوره از بازیها کسب کنیم. اکنون بازیکنان در شرایطی هستند که می توانند نتایج قابل قبولی کسب کنند و با تمریناتی که پشت سر گذاشته ایم، فکر می کنم نتیجه قابل قبولی بگیریم.
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شناخت از حریفان ایران گفت: شناخت چندانی از گواتمالا و کاستاریکا نداریم اما تیم های قدری هستند و مصاف با این تیم ها کار چندان راحتی نیست. همانطور که می دانید ورزش در دنیا رو به پیشرفت بوده و فوتسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. تیم ملی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و مقابل حریفان خود دست و پا بسته نخواهیم بود.

خسوس کاندلاس در ادامه افزود:در هر صورت کار ما ساده نیست . برزیل این ظرفیت را دارد که همیشه قدرتمند باشد ومطمئنا با توجه به میزبانی برزیل به دنبال این است که در کشور خودشان خودی نشان بدهند.
خسوس در پایان گفت: هدف ما رسیدن به فینال است و امیدواری های زیادی در این خصوص داریم تا خودمان را نشان بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.