کد خبر : 11954
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 - 11:58
-

عبدالوند:بازیکن – مربی نمی‌تواند تیم را به خوبی هدایت کند/وجود ژوراندیرو مایه خیر و برکت بود!

عبدالوند:بازیکن – مربی نمی‌تواند تیم را به خوبی هدایت کند/وجود ژوراندیرو مایه خیر و برکت بود!
مربی تیم اسبق تیم امید گفت : ژوراندیرو زحمات زیادی را برای فوتبال کشور کشید و وجودش مایه خیر و برکت بود. بازیکنانی مثل حسین طیبی، اصغر حسین زاده، میثم خیام و ... حاصل کار او بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مربی پیشین تیم ملی فوتسال امید ناهماهنگی میان باشگاه‌ها و تیم ملی و نبود پشتوانه سازی در سطح پایه را دلیل ضعف فوتسال در سال‌های اخیر دانست.

سعید عبدالوند در این باره اظهار کرد: تفکر فنی در باشگاه‌ها با تفکر فنی در تیم ملی کاملا متفاوت است. آقای خسوس یک تفکر خاص در حمله و دفاع دارد و باشگاه تفکر دیگری دارد.

وی همچنین به نتیجه‌گرایی باشگاه‌ها به عنوان ضعف دیگر فوتسال اشاره کرد و گفت: باشگاه‌ها به سمت استفاده از بازیکنانی می‌روند که خلاقیت داشته باشند و بتوانند یک تنه بازی را به اصطلاح در بیاورند و پشتوانه سازی در باشگاه‌ها مغفول مانده است.

وی با انتقاد از نبود پشتوانه سازی در سطح پایه در باشگاه‌ها، خاطر نشان کرد: متاسفانه نبود پدیده و بازیکن جوان باعث شده است که کیفیت بازی‌های فوتبال کاهش یابد، چرا که در سطح اول فوتبال دنیا هر بازیکن باید در هر بازی شش دقیقه‌ در میدان باشد، اما در فوتبال ما به دلیل کمبود بازیکن با کیفیت هر بازیکن حدود ۴۰ دقیقه‌ در هر بازی در زمین حاضر است.

عبدولوند همچنین به سطح پایین مربیان داخلی فوتسال از لحاظ فنی اشاره کرد و افزود: دانش مربیان فوتسال باید به روز شود.

وی در این باره ادامه داد: متاسفانه یک رسم جدید در فوتسال ما دارد باب می‌شود و آن هم بازیکن – مربی است. این موضوع اصلا خوشایند نیست. در فوتسال یک مربی نیاز به تمرکز کامل روی بازی دارد، چرا که توپ دائما روی دو دروازه‌ است و تعویض‌های زیادی انجام می‌شود. یک بازیکن – مربی نمی‌تواند تیم را به خوبی هدایت کند.

عبدولوند درباره عملکرد کمیته‌ فوتسال فدراسیون نیز، به ایسنا گفت: کمیته‌ فوتسال پدر این خانواده است، ولی تا زمانی که استقلال نداشته باشد مشکلی حل نمی‌شود. مشکل ما این است که فوتسال زیر سایه فوتبال است.

وی در این باره افزود: فوتسال باید یک فدراسیون مستقل داشته باشد.

عبدولوند همچنین با اشاره به عملکرد کمیته‌ فوتسال در زمان ترابیان، خاطر نشان کرد: زمانی که آقای ترابیان مسئول کمیته‌ بودند برنامه‌ریزی بسیار خوبی در همه رده‌های سنی انجام و اردوهای بسیار خوبی در خارج از کشور برگزار می‌شد.

وی افزود: انتخاب ژوراندیرو برای تیم‌های امید و جوانان، یکی از بهترین کارهای ترابیان بود. ژوراندیرو با علم روز کار می‌کرد و بازیکنان را هم از لحاظ بدنی و هم فنی برای تیم ملی بزرگسالان آماده می‌کرد.

عبدولوند با اشاره به استعدادیابی در زمان مربیگری ژوراندیرو اضافه کرد: من به عنوان مربی در کنار او بودم و چون خودم کارمند آموزش و پرورش هستم و رابطه کمیته‌ فوتسال و آموزش و پرورش بودم با کمک ترابیان کار استعدادیابی را در مدارس انجام می دادیم. ژوراندیرو زحمات زیادی را برای فوتبال کشور کشید و وجودش مایه خیر و برکت بود. بازیکنانی مثل حسین طیبی، اصغر حسین زاده، میثم خیام و … حاصل کار او بودند.

عبدولوند در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به پرطرفدار بودن این ورزش گفت: بیش از ۲۰ میلیون نفر در کشور فوتسال بازی می‌کنند. اگر حواشی وحشتناکی که در فوتسال و لیگ برتر شاهد هستیم ادامه پیدا کند و این روند نزولی متوقف نشود، بسیاری از استعدادهای موجود از دست می‌روند.

وی در این باره افزود: حواشی در فوتسال و لیگ غوغا می‌کند. همه به دنبال تخریب هم هستند.

عبدولوند با انتقاد از بازیکن سالاری در لیگ برتر، گفت: بازیکن سالاری در لیگ برتر بیداد می‌کند. از طرفدیگر هر مربی که از تیم می‌رود چهار بازیکن را به دنبال خودش می‌برد.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال ش شنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

باشه شما درس میگی ….استعداد یابی تو اشنا و قوم وخویش بوده چه موقع تو شهرستانها استعداد یابی کردید

نام ... شنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

سلام جناب آقای عبد الوند
تاکی منفی بافی و منفی گرایی بس نیست این حرفهای تکراری. حرفهای شما رو به حساب عدم شناخت از لیگ میدانیم. اینطور که شما صحبت میکنید انگار هیچ تیمی در لیگ از بازیکنان پایه استفاده نمیکند این در حالیست که تیمهای ماهان قم،فرش آرا ،حفاری، و شهروند ساری، و شهرداری ساوه و اکثر تیمهای لیگ برتری در رده جوانان و امید دارای تیم بوده و اتفاقا بازیکنان خوبی هم در تیم ملی دارد و تا جاییکه من میدان تیمهای شهروند و ماهان و فرش آرا از چندین بازیکن امید و جوانان خود در بزرگسالان نیز استفاده میکنند. ضمنا دانش فنی ۵۰ درصد مربیان لیگ بروزه . به نظر من وقتی کسی از لیگ خارج میشه اطلاعاتش بروز نیست و برای مطرح کردن خودش شروع میکنه به انتقاد کردن.

نام ... شنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

احتمالا برای تو خیر و برکت داشته!!!!!!!!

نام ... شنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

جناب سعید عبدالله وند معروف به سعید عبدالله جهت اطلاع ویاد گیری میگم خدمت شما ،خیلی زیبا تربود مصاحبه خودتو با تسلیت به مناسبت حسن حسین زاده شروع میکردی الحق والنصاف شاگرد همان حسین شمس کله پاچه فروش هستی

نام ... شنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

درود بر شما حرف حق رو میگی مخصوصا حرف آخر :
حواشی در فوتسال و لیگ غوغا می‌کند. همه به دنبال تخریب هم هستند.

عبدولوند با انتقاد از بازیکن سالاری در لیگ برتر، گفت: بازیکن سالاری در لیگ برتر بیداد می‌کند. از طرفدیگر هر مربی که از تیم می‌رود چهار بازیکن را به دنبال خودش می‌برد.

شاگرد عبدولوند شنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

اقای عبد الوند یکی از بهترین مربی های ایران می باشد وباید ب نظر وی احترام گزاشت من خیلی از بازیکنان لیگ را می شناسم ک دست پرورده وی می باشد..پس باید سروی پاشو طلا گرفت اهای اقایان خاص فوتسال ک ب خاطر منافع شخصی وی را می خواهید محو کنید بدانید خدا باید انسان هارا محو کرد ن شمااااا

نام ... شنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹

آقای عبدالوند تو تو پرسپولیس مربی سوم بودی و به خاطر استادت در تبانی محروم شدی. نمی خواد در مورد فوتسال نظر بدی!

سعيد عبدالوند: "شرافتمان را بيشتر از پول و هر چيز ديگري دوست داريم" شنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

مربی و بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس پس از باخت عجیب به گیتی‌پسند در هفته‌ پایانی لیگ فوتسال از عملکردشان دفاع کردند.
سعید عبدالوند مربی تیم فوتسال پرسپولیس درباره باخت ۱۱ به دو مقابل گیتی‌پسند اصفهان که منجر به قهرمانی این تیم شد، اذعان کرد: در نیمه اول بازی فشار سنگینی از جانب گیتی‌پسند به تیم ما وارد می‌شد.
مجبور بودیم فقط توپ را حفظ کنیم، با این حال توانستیم در این نیمه مساوی کنیم.

وی ادامه داد: در همین نیمه ممکن بود گل‌های بیشتری دریافت کنیم، اما به خاطر استرس بالای بازیکنان حریف توپ‌ها‌ی شان به گل نرفت. همچنین خستگی نیمه اول بازیکنانمان باعث شد در همان دقایق اول دو گل بخوریم. این را هم بگویم که هیچ مربی در دنیا در ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی تیمش را پنج نفره سراپا حمله نمی‌کند. در ضمن مهاجم و دروازه‌بان اصلی تیم ما هم مصدوم شدند و در نیمه دوم در اختیارمان نبودند. من خدایم را شکر می‌کنم که فوتبال پاکی را ارائه دادیم و هیچ شائبه‌ای نبود.
عبدالوند در ادامه با بیان این که “شرافتمان را بیشتر از پول و هر چیز دیگری دوست داریم” تاکید کرد: من در زندگی‌ام چنین کارهای کثیفی که شایعه شده را نکرده ام. حتی باشگاه اعلام کرده بود که اگر بالای سه گل دریافت کنیم از قراردادمان ۲۰ درصد کسر خواهد شد. این را قبل از بازی به تیم اعلام کردند و مطمئنا اعمال خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به برد پر گل منصوری برابر ماهان، عنوان کرد: اگر در بازی‌های هفته‌ پایانی شائبه‌ای بوده، بیشترش در این بازی به وجود آمده، چرا که دلیلی ندارد ماهان ستاره هایش را بفرستد خانه و با بازیکنان درجه چند بیاید از منصوری هفت گل دریافت کند، حتی ناظر این بازی در فرودگاه به من گفت در این بازی تبانی شده و کاملا مشخص بود که چنین اتفاقی رخ داده است.

نام ... یکشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷

عبدالوند یکی از بهترین و با دانش ترین مربی های ایرانه فقظ حیف که به اون چیزی که حقش بود نرسید البته تو ایران همینه هرکس که یکم داره پیشرفت میکنه همچین میکوبنش زمین که از جاش بلند نشه

نام ... شنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

اقای عبدالوند خدا از سر تقصراتتان بگذرد مردم قرچک به تو بدی نکرده بودند شما اگر تیم فوتسال شهید منصوری در قرچک نبودشاید شما به رشته کشتی یا کبدی می رفتی تمام زندگی ورزشی خود را مدیون شهید منصوری هستی بعد میروی و به این باشگاه خیانت می کنی یادت باشد مردم قرچک و فوتسالی ها هرگز شما را نخواهند بخشید

نام ... یکشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶

بهتر قبل از تهمت زدن به کسی از چیزی که میگیم مطمئن باشیم
عبدالوند اهل این حرف ها نیست
واقعا مربی کار بلد ودرستیه خدا خیرش بده

قرچکی شنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸

دوست بزرگواری که فرمودند که چرا آقای عبدالوند تسلیت بخاطر فوت آقای حسین زاده نگفتن؟؟
باید بگم که این مصاحبه ایسنا با آقای عبدالوند برای حدود ۲ یا ۳ هفته قبل هستش.
دومم اینکه در پروند تبانی ،طبق حکم کمیته استیناف ، آقای عبدالوند تبرئه شد و اگه این خبر منتشر نشد بخاطر این بود که ایشون میخواست فوتسال به حاشیه نره.
شوم در پاسخ به صحبت دوستی که گفت تیم هایی که نامبرده از جوانانی استفاده میکنند که در فوتسال رو شدند به تازگی باید بگم،مجیدی پور،کرد مشهدی و … رو خودت عبدالوند شناسایی کرد ، به اخبار رجوع کنید، پس لیگ پدیده نوظهور نداشته،بلکه یک برگشت به عقب داشته و در اصل کسی معرفی نشده که پایه ای آمده باشه بالا…

نام ... یکشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

مربی بازیکن که جای خود دارد با کسی که اصلا مدرک نداشته و کلاس نرفته چه باید کرد!
با باشگاهی که افراد بدون مدرک را بنا به دلایل خاص و رفتارهای ناسالم به عنوان مربی انتخاب میکنند چه رفتاری باید داشت?
به نظر شما بالا بردن بدون توجیه مبلغ قرارداد عده ای خاص از بازیکنان ‘قراردادهای کلان صوری با بعضی افراد’ خریدن داوران وناظران’ خریدن بعضی اعضا کمیته فوتسال و حتی فدراسیون’ تبانی’ انواع فحاشی توسط لیدر’ عدم پرداخت حق الزحمه طرفهای قرارداد’قهرمانی جعلی’ عدم عودت جام قهرمانی جعلی ‘ استفاده از عنوان مهندس برای آدم دیپلمه ‘داشتن مخبر بین بازیکنان تیم’ و بسیاری ناهنجاریهای موجود در فوتسال از چه کسانی و کدام باشگاه منشا گرفته است?

قرچکی یکشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲

اگه منصوری نبود عبدالوند مرفت کشتی یا کبدی؟؟؟
دوست بزرگوار،انگار شما از خارج قرچک در مورد قرچک بهت خبر میرسونن یا کلا تو باغ نیستی…
منصوری رو چند نفر باهم شروع کردن، یکیش عبدالوند بود… اگه عبدالوند نبود،آیا امثال طاهری،نصیرینیا،ضریفنیا،قریشی و … اصلا شناخته میشدن؟؟!!
فوتسال نه تنها در قرچک ، بلکه فوتسال پایه در ایران رو عبئالوند متحول کرد… برو تحقیق کن…
امثال اکبر تقوی افتادن دوره که منصوری رو نابود کنن… دیگه از منصوری چیزی جز نام نصوری نمونده…
روزهای اوج دیگه با رفتن عبدالوندها و کدخدایی ها و… متحول کردن
شمایی که دارید سنگ اکبر تقوی رو به سینه میزنید،ازش بپرسید چرا بچه های بچه های قرچک بیرونن و از نقاط بالای تهران بازیکن میاره…ازش بپرسید کی بود هی رفت کمیته فوتسال و فدراسیون که عدالوند رو مربی تیم ملی نذارن…
خدا حاضر وناطر بر اعمال ماست…و خدا میداند که عبدالوند برای نان حلال از ساعت ۳ ظهر تا ۱۰ شب با کودک ونوجوان سروکار داره و آموزش میده تا زکات علمش رو بپردازه…
افتخار میکنم ۱۱ سال شاگرد سعید عبدالوند بودم و از خدا ممنونم که از ایشون مرام و اخلاق رو یاد گرفتم، نه بی اخلاقی و دورویی رو…
یاعلی(ع)

نام ... چهارشنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۴۲

با عرض سلام، اولا باعث و بانی فوتسال در قرچک و شهرستان محمد عباسی بوده ،دومن همه بازیکنانی که نام بردی بخصوص خود سعید عبدالوند بازیکن و شاگرد آقای عباسی بودن ،خود اقای عبدالوند هم مربی من بوده برای منم زحمت کشیده ولی خدا نکنه آقا سعید از کسی خوشش نیاد…

نام ... یکشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹

راست میگه اون از تیم های باشگاهی. فوتسالمون که چند ساله تو آسیا. رنگ قهرمانی رو ندیدن تیم ملی هم که…
. تیم های باشگاهی. هم که سطح کیفیشون خیلی پایین. اومده اگه یه سر به بازی های لیگ بزنیم میبینیم نسبت به ۴ الی ۵ سال پیش خیلی افت داشته
هر مربی هم فقط به فکر منافع خودش
یادم یکی از مربی ها گفته بود اگر قهرمان باشگاهها آسیا نشم به ایران بر نمیگردم…..