کد خبر : 11994
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1393 - 10:04
-

افتخاری:گزارشی به دست ما نرسیده و بی اطلاع هستیم!

افتخاری:گزارشی به دست ما نرسیده و بی اطلاع هستیم!
رئیس کمیته فوتسال در خصوص ارتباط یکی از تیم ها با جادوگر گفت: هنوز هیچ گزارشی در این زمینه به دست ما نرسیده است و ما از آن بی اطلاع هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر ارتباط یک تیم بالای جدولی در لیگ برتر فوتسال با جادوگران و رمالان منتشر شده است. طبق این اخبار، موفقیت این تیم به دعاها و نسخه‌هایی بر می‌گردد که توسط این رمالان به سرمربی و بازیکنان این تیم تجویز می‌شود. این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: هنوز هیچ گزارشی در این زمینه به دست ما نرسیده است و ما از آن بی اطلاع هستیم.

افتخاری تاکید کرد: البته اینها همه اش خرافات است و به آن توجه نکنید! دعا خوب است ولی جادو و رمالی، خرافات است. اگر قرار بود چنین چیزهایی درست باشد که دنیا به هم می‌ریخت. من اعتقادی به این مسائل ندارم.

رئیس کمیته فوتسال در پایان گفت: بعضی تیم‌ها خودشان برای تضعیف روحیه حریفان این چنین خبرهایی را منتشر می‌کنند که اصلا صحت ندارد!

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

آقای افتخاری
رسیدگی به رابطه بعضی افراد با رمالها که حتی به نوعی امری شخصی محسوب میشود پیشکش
لطفا به اموری که در جلوی چشمتان در فوتسال میگذرد مثل مربیگری در لیگ برتر بدون داشتن مدرک مربیگری و قبلا در تیم ملی ‘ وضعیت فحاشی در سالنها’ وضعیت کفپوش و اندازه سالن و رختکنها و نور و گرمایش و سرمایش آنها’عدم پرداخت حق و حقوق افراد از سوی باشگاهها که حتی از سالهای قبل طلبکارند’ انواع همکاری بعضی داوران با بعضی تیمها و ۰۰۰ رسیدگی فرمایید تا کمی اصول رعایت شود آن موقع افراد درک میکنند که سراغ رمال رفتن کاری بیهوده است،
شاید هم بعضی از این افراد و باشگاهها به کمک خود این رمالها شما را هم جادو کرده اند که نه تنها به آنها حرفی نمیزنید بلکه گفته اید برای کمک به آنها راهی هم پیدا میکنید!!!!