کد خبر : 12018
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1393 - 11:51
-

ایران به دنبال میزبانی جام جهانی کوچک

ایران به دنبال میزبانی جام جهانی کوچک
همزمان با برپایی جام‌جهانی کوچک فوتسال در برزیل، ایران پیشنهاد خود را برای میزبانی این تورنمنت بین‌المللی معتبر در سال آینده با برزیلی‌ها مطرح خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تورنمنت بین‌المللی برزیل در سال ۲۰۱۴ موسوم به جام‌جهانی کوچک از روز ۲۱ آبان ماه با حضور ۶ کشور برزیل، ایران، کلمبیا، کاستاریکا، گواتمالا و ویتنام در ریودوژانیرو آغاز خواهد شد.

شاگردان خسوس کاندلاس که روز جمعه راهی برزیل شده‌اند در این دوره از بازی‌ها با تیم‌های کاستاریکا و گواتمالا همگروه هستند.

عباس ترابیان عضو هیات امنای گرندپریکس نیز بامداد سه‌شنبه همراه با سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال به همراه عرض‌پیما داور قضاوت‌کننده در این بازی‌ها راهی برزیل می‌شوند.

قرار است مسئولان ایرانی در طی حضورشان در ریودوژانیرو جلسه‌ای با رئیس فدراسیون فوتبال برزیل داشته باشند و پیشنهاد خود را برای میزبانی این تورنمنت معتبر در سال آینده مطرح کنند.

سیدرضا افتخاری اظهار داشت: ما سال گذشته پیشنهاد میزبانی این تورنمنت را به رئیس فدراسیون فوتبال این کشور مطرح کردیم اما بعد از تغییرات مدیریتی در این فدراسیون، پیشنهاد ما نیز به سرانجام نرسید. به همین دلیل در این سفر قصد داریم دوباره پیشنهادمان را با رئیس فدراسیون فوتبال برزیل درمیان بگذاریم تا اگر موافقت کردند، گرندپریکس را سال آینده در ایران برگزار کنیم. فکر نمی‌کنم برای تامین هزینه‌ها مشکلی داشته باشیم چون می‌توانیم اسپانسر بگیریم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.