کد خبر : 12242
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آبان 1393 - 9:44
دسته‌بندی نشده
-

ابطحی:بدشانسی عامل نتیجه نگرفتن ما بود!/تا اینجا بد کار نکردیم

ابطحی:بدشانسی عامل نتیجه نگرفتن ما بود!/تا اینجا بد کار نکردیم
سرمربی شهروند ساری در مصاحبه جدیدش از بدشانسی تیمش سخن گفت و داوری ها را ضعیف دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی ابطحی در مورد وضعیت تیمش اظهار داشت:تمرینات را سه روز تعطیل کردیم و بعد از آن دوباره تمرینات شروع شد. وضعیت تیم ما خوب است.تنها موضوعی که باعث شد در چند بازی نتیجه مطلوب نگیریم بدشانسی بود، همچنین در برخی بازی‌ها هم داوران در حق ما ظلم کردند که نمی‌شود کاری انجام داد، به هر حال این مشکلات همیشه وجود دارد.

وی ادامه داد: مثلا در بازی با دبیری، ما تا دقیقه ۳۲ یک بر صفر از حریف پیش بودیم که مسئولان این تیم وارد زمین شدند و بازی بعد از آن چرخید و ۲ بر یک شد. بعد خواستیم گل‌های خورده را جبران کنیم که به سیستم پنج نفره روی آوردیم و سه گل دیگر هم خوردیم، اما بازی با منصوری و میثاق اوج بدشانسی ما بود، یا مس سونگون در تبریز که بازی بدون گل مساوی بود و ۲۶ ثانیه مانده به اتمام مسابقه، گل خوردیم و حتی در ثانیه‌های باقی‌مانده هم دو فرصت گل پیدا کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اسم این اتفاقات بدشانسی است.

ابطحی با تاکید بر اینکه تیمش تا اینجای کار بد کار نکرده است، گفت: ما در هیچ دیداری، بازی بدی را ارائه نکرده‌ایم و جز دیدار با دبیری که پنج بر یک شد، در سایر بازی‌ها با اختلاف یک گل باخته‌ایم. ۳۲ دقیقه خوب بودیم و بعد سرپرست و مدیر تیم دبیری وارد زمین شده‌اند و ورق برگشته، آنها بعد از این اتفاق اخراج هم نشده‌اند. گاهی اوقات افراد اخلاق را زیر پا می‌گذارند. به هر صورت اینها را گفتم تا بگویم که به آینده خوشبین هستم. اگر ما و تیم‌های دیگر در هر جای آسیا با داور خارجی بازی کنیم، از نتایج معلوم می‌شود چقدر فرق وجود دارد.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری تاکید کرد: اگر این روال ادامه‌دار بوده و داوری‌ها اینقدر ایراد داشته باشد فوتسال ما پیشرفت نمی‌کند. به هر شکل ما در نیم فصل دوم متفاوت ظاهر خواهیم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

سلطان ابطحی

نام ... چهارشنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

… زدی آقای ابطحی به تیم ما.. آقای نجاریان متوجه باش..