کد خبر : 12733
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 - 19:10
-

شجاعی:یاری هدفمندانه سیستم‌ تیم را دفاعی چید!

شجاعی:یاری هدفمندانه سیستم‌ تیم را دفاعی چید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فریده شجاعی، رئیس کمیته بانوان درباره بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر روسیه گفت: بازی بسیار خوبی را از بانوان ملی پوشان شاهد بودیم. مدت‌ها بود که این تیم بازی نداشت. اما خو‌شبختا‌نه بازی پایاپایی را از بازیکنان ایران شاهد بودیم و آنها توانستند در حد انتظار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فریده شجاعی، رئیس کمیته بانوان درباره بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر روسیه گفت: بازی بسیار خوبی را از بانوان ملی پوشان شاهد بودیم. مدت‌ها بود که این تیم بازی نداشت. اما خو‌شبختا‌نه بازی پایاپایی را از بازیکنان ایران شاهد بودیم و آنها توانستند در حد انتظار ظاهر شوند. امیدوارم که در بازی آینده بتوانیم تیم روسیه را شکست دهیم.
شجاعی ادامه داد: تیم روسیه در سطح دنیا تیم قدرتمند و شناخته شده‌ای است و در حال حاضر هم خودشان را برای مسابقات جام جهانی کوچک که در کاستاریکا برگزار می‌شود آماده می‌کند. خوشحالم که این فرصت برای بانوان ایران پیش آمد که بتوانند خودشان را محک بزنند.
نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: تیم ایران نسبت به گذشته جوان‌تر شده است و دروازه‌بان ما برابر روسیه اولین میدان بین‌المللی خود را تجربه کرد. در مورد تاکتیک ایران در اولین بازی نیز باید بگویم که ما به تفکرات مربی احترام می‌گذاریم و او با اهدافی که داشت امروز تصمیم گرفت که سیستم‌ تیمش را دفاعی بچیند.
وی درباره برنامه‌های آینده تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: ما بازی‌های مهمی را پیش‌رو داریم و باید مقابل تیم‌های قدرتمندتری نیز بازی کنیم. معتقدم بازیکنان نیازمند بازهای تدارکاتی مقابل تیمهای قدرتمند هستند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.