کد خبر : 12644
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 - 13:24
-

شمسایی:جادوگر یک تیم را در سالن دیدم/ گرندپریکس برای تیم ملی برد – برد بود

شمسایی:جادوگر یک تیم را در سالن دیدم/ گرندپریکس برای تیم ملی برد – برد بود
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه چند سال پیش یک جادوگر و رمال فوتسالی را می‌شناخته است، گفت: این فرد که ارتباط نزدیکی با یک تیم داشت را یکبار در سالن دیدم که حرکات عجیب و غریبی را انجام می‌داد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی ، درباره مسائل مختلفی از جمله شرایط تیم ماهان تندیس، دلیل آمادگی‌اش برای کناره گیری از سرمربیگری این تیم، حضور تیم ملی فوتسال در مسابقات جایزه بزرگ برزیل، جادوگری در فوتسال و نتیجه گرایی در این رشته ورزشی صحبت کرد که این صحبت‌ها در زیر می‌آید:

حضور برد – برد تیم ملی در برزیل
پیروزی‌های تیم ملی فوتسال در برزیل قابل پیش بینی بود. گواتمالا و کاستاریکا تیم‌های معمولی بودند و به احتمال خیلی زیاد ایران در فینال با برزیل بازی خواهد کرد. به هر حال مهم این بود که تیم ملی با بازیکنان جوان به این مسابقات برود. محک خوردن بازیکنان جوان در برزیل حتی با وجود تیم‌های معمولی برای ما برد – برد بود. این بازی‌ها کمک می‌کند بازیکنان خودشان را باور کنند.

تعطیلات لیگ برای ما گرانبها بود
تعطیلی لیگ برتر فوتسال برای ما گرانبها بود. در این تعطیلات تلاش کردیم اشکالات را رفع کنیم تا برای بازی با گیتی پسند آماده شویم. گیتی پسند فوتسال را خوب بازی می‌کند و همین مساله کمک بزرگی به ماست چون تیم ماهان مقابل چنین تیم‌هایی که جنگنده هستند، خوب ظاهر می‌شود.

برای تغییر من صحبت‌های جسته گریخته شد
سیستم فکری‌ام این است در هر تیمی که کار می‌کنم، به صورت موقت هستم. هیچ وقت دنبال تحمیل خودم نبوده‌ام. تیم ما دو تا باخت بد آورد و به صورت جسته گریخته از مسئولان برای تغییر من صحبت شد. من در رختکن هم اعلام کردم که دست مسئولان را باز می‌گذارم تا کسی در رودربایستی نماند. ظاهرا آقای جلالی هم مصاحبه کرده بودند که درباره وضعیت سرمربی تصمیم‌گیری خواهند کرد که این مصاحبه به مذاق من خوش نیامد. به هر حال هر چه بود منتفی شد.

مسئولان از اول گفته بودند دنبال قهرمانی نیستیم
مسئولان باشگاه از اول گفته بودند دنبال قهرمانی نیستیم ولی بعد از هفت بردی که به دست آوردیم، این امر به آنها مشتبه شده است که باید همه تیم‌ها را ببریم. این مسائل به کادر فنی و بازیکنان فشار می آورد. نتیجه گرایی و بردن به هر نحوی کیفیت بازی‌ها را پایین می‌آورد. نتیجه گرایی در فوتسال ما اپیدمی شده و انگار هر فردی که ببازد باید برود. البته صحبت‌هایی که بین من و باشگاه مطرح شد، در همان ۲۴ ساعت اول بود و الان مشکلی نداریم. همه چیز بین ما در کمال احترام است.

چند سال پیش جادوگری را می‌شناختم
این روزها صحبت از جادوگری و رمالی در فوتسال است. من چند سال پیش یک نفر را می‌شناختم که دور و بر یک تیم بود و یکسری حرکات را انجام می‌داد. یکبار که با تیم آنها بازی داشتیم، فرد مورد نظر را در سالن دیدم که ۴۰۰ انگشتر به دست داشت و حرکات عجیبی انجام می‌داد! با این حال خدا را شکر ما در آن بازی پیروز شدیم. به نظرم رمالی و جادوگری خرافه است که ریشه در گذشته‌های دور دارد و باید این بحث ریشه کن شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار قمی شنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

بنظر من امیر شمسایی فرد بسیار خوب و پاکی هست.
ولی از لحاظ فنی به اندازه اسم خود بارفنی ندارد.
آقای شمسایی خواهشا نگذار حاج ناصر پسرش را به شما و تیم تحمیل کنه.
از شما بعنوان یک آدم با دین و ایمان توقع میره حق کسی پایمال نشه.

اميرحسين صالحي شنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲

دقیقا باهات موافقم
امیرشمسایی خوبه
ولی خداوکیلی بار فنی ضعیفی داره
محسن حسن زاده عالیه
اینکه میگم از زبون بچه های تیمه
حاج ناصر که هیچی
فقط دنبال منافع خودش

طرفدار ماهان تنديس سعيد دوشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲:۱۹

شمایی که دم از خدا میزنی و از علی اقای شریفی انتقاد میکنی انتقاد خو به اما انتقاد درست و رو حساب داشته باش علی شریفی با کوله بار افتخارات خود با این سن جوانی امسال تیم امید ماهان تندیس رو بدون باخت قهرمان ایران کرد و سالهای کذشته دو نایب قهرمانی و سه سومی در کارنامه داشته که لازم به ذکر است به عنوان کاپیتانی قهرمان امید کشور شده است با مربیگری ابولفضل ثانی بدون باخت شما که فرزند و جوان قمی هستی باید افتخار کنی و این جوان جویی نام را تشویق کنی من یک جوان بی طرف هستم اما ایشان را خوب میشناسم و جزو جمعی از طرفداران ماهان تندیس هستم و ارزوی روز افزن برای ایشان را از خدای منان دارم

تماشاچی همیشگی دوشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹

من واقعا نمیدونم این علی شریفی چه بدی به شما کرده اخه تا هرچی میشه میایین پشت سر این بنده خدا حرف میزنین…من خیلی از تمرینا ماهان و میرم میبینم با اینکه خوب تمرین میکنه اما خیلی هم کم بازی میکنه اونم چون پسر حاج ناصره وگرنه حقش خیلی بالاتر از ایناست…اخه چرا غرض های شخصیتون و سر این بنده خدا خالی میکنین …مگه تاحالا بد بازی کرده…بعدشم این پست چه ربطی داره به علی شریفی که سریع خرتب میشین رو سرش…بخدا اگه بش میدون بدن اعتماد کنن خیلی بهتر از بعضیاست…