کد خبر : 12944
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1393 - 17:02
-

افضل :ایران در دفاع خوب و در حمله ضعیف است/باید مربی تشخیص دهد که چه بازیکنی را به تیم ملی دعوت کند

افضل :ایران در دفاع خوب و در حمله ضعیف است/باید مربی تشخیص دهد که چه بازیکنی را به تیم ملی دعوت کند
يك کارشناس فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال ایران باید بهتر از گذشته کار کند. ایران در کارهای دفاعی خوب کار می‌کند، اما در حمله و زمان هجوم قوی نیست و باید بیشتر در این زمینه کار کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل اظهارکرد: بازیکنانی که خسوس کاندلاس برای حضور در جام جهانی کوچک انتخاب کرده است همگی در لیگ برتر فوتسال بازی می‌کنند. انتخاب بازیکنان سلیقه مربی است و باید مربی تشخیص دهد که چه بازیکنی را به تیم ملی دعوت کند.

این کارشناس فوتسال افزود: تیم ملی فوتسال ایران باید بهتر از گذشته کار کند. ایران در کارهای دفاعی خوب کار می‌کند، اما در حمله و زمان هجوم قوی نیست و باید بیشتر در این زمینه کار کنند. ایران پر از استعدادهای فوتسالی است که باید کشف شوند تا فوتسال ملی بیش از پیش تقویت شود. ما نباید رقیبی در اسیا داشته باشیم و در جهان نیز باید پر قدرت‌تر ظاهر شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸

ایول به شما که بیطرف قضاوت میکنى و حقیقت رو میگى و مثل بعضیا که بخاطر منافع خودشون صحبت میکنند صحبت نمیکنى، بخاطر همینه با همه فرق میکنید شما و على صانحى، چون پشتتون به خداست نه بنده ى خدا

وحید دوشنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱

شما اگه خیلی واردی سعی کن زیاد تو کارای سرورت احمد باغبانباشی دخالت نکنی و اجازه بدی تا تیم کاشی نیلو را به لیگ برتر بیاره.خواهشی که جامعه فوتسال اصفهان از شما داره اینه که خودت را زیاد قاطی پیروزیهایی که احمدآقا با شایستگی به دست آورده نکنی و نخوای خودت را نفر اول تیم به فوتسالیهای اصفهان معرفی کنی!

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

یعنی به نظر شما کارشناس عزیز تیم ملی تو کار دفاعی اینقدر قوی است که به این سادگی گل خوردیم?!!!
اگه قوی نبودیم چی میشد?