کد خبر : 13169
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1393 - 9:58
-

داورزنی:دبیری در وضعیت بهتری از ما قرار دارد

داورزنی:دبیری در وضعیت بهتری از ما قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داورزنی در مورد وضعیت تیمش در آستانه هفته یازدهم لیگ برتر گفت: ما به نسبت سایر تیم‌ها، دیرتر تمرین‌مان را در تعطیلات آغاز کردیم، به دلیل مشکلات مالی شرایط خوبی بر تیم حکمفرما نیست که امیدواریم هر چه زودتر وضعیت به نحو خوبی تغییر کند. وی که تیمش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داورزنی در مورد وضعیت تیمش در آستانه هفته یازدهم لیگ برتر گفت: ما به نسبت سایر تیم‌ها، دیرتر تمرین‌مان را در تعطیلات آغاز کردیم، به دلیل مشکلات مالی شرایط خوبی بر تیم حکمفرما نیست که امیدواریم هر چه زودتر وضعیت به نحو خوبی تغییر کند.

وی که تیمش این هفته با دبیری تبریز بازی دارد، یادآور شد:‌ تیم دبیری به دلیل حضور در جام باشگاه‌های آسیا تمریناتش را زودتر از همه تیم‌ها آغاز کرد و حتما از نظر بدنی در شرایط بهتری قرار دارد، اما منصوری تمرینات پیش از فصلش دیر شروع شد و در ادامه نیز هفته‌های نخست، نتایج خیلی خوبی به دست نیاوردیم و بعد رفته‌رفته بهتر شدیم.

وی تاکید کرد: در دیدار با گیتی‌پسند توانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و نتیجه خوبی هم کسب کردیم. حالا امیدواریم که در ادامه نیز بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

داورزنی با اشاره به دیدار خانگی تیمش، گفت: این هفته در قرچک بازی داریم که باید همه تلاش‌مان را بکنیم تا هر سه امتیاز دیدار خانگی را از آن خود کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.