کد خبر : 13240
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1393 - 22:04
-

نعمتی: فردوسی امتیاز لیگ یک یا لیگ دو فوتبال می‌خرد/ از تیم کارگری فوتبال استارت زده‌ایم

نعمتی: فردوسی امتیاز لیگ یک یا لیگ دو فوتبال می‌خرد/ از تیم کارگری فوتبال استارت زده‌ایم

مصطفی نعمتی مدیرعامل باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد در گفتگو با Fut5al اظهار داشت: از آنجا که این باشگاه از روز اول با برنامه وارد رشته فوتسال شده و با برآورد کامل بودجه، ورودی منطقی و با حساب و کتابی به لیگ یک داشته و طبع آن لیگ برتر داشته است، تصمیم گرفته ایم تا

مصطفی نعمتی مدیرعامل باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد در گفتگو با Fut5al اظهار داشت: از آنجا که این باشگاه از روز اول با برنامه وارد رشته فوتسال شده و با برآورد کامل بودجه، ورودی منطقی و با حساب و کتابی به لیگ یک داشته و طبع آن لیگ برتر داشته است، تصمیم گرفته ایم تا به همین شکل نیز وارد فوتبال شویم.

وی افزود: برنامه ریزی ما به گونه ای است که وقتی وارد رشته ای می شویم تا ریال آخر قراردادها را در بودجه لحاظ می‌کنیم تا هیچ ورزشکاری در پایان فصل نه تنها از ما طلبکار نباشد بلکه با رضایت فصل را به اتمام ببرد و این متد پرداختی می تواند الگویی شود برای خیلی از مشکلاتی که امروزه گریبانگیر فوتسال کشور است.

مدیرعامل اقتدار نوین فردوسی از حضور باشگاهش در لیگ کارگری فوتبال خبر داده و متذکر شد: در لیگ کشوری فوتبال کارگری وارد شده‌ایم که در صورت کسب قهرمانی می‌توانیم سهمیه ایران را در رقابت‌های جهانی فوتبال کارگری کسب کنیم.

نعمتی در خاتمه به بازی حساس تیمش مقابل حفاری اهواز اشاره کرده و یادآور شد: آمادگی کاملی برای این بازی داریم. تیم حفاری تیم بسیار خوبی است اما ما هم خوب تمرین کرده ایم و انشاالله می رویم تا سه امتیاز را بگیریم و شروعی خوب داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

txt جمعه , ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

آقای نعمتی خوش قولترین وخوش قلبترین مدیر عاملی هست که من تا حالا دیدم.

نام ... جمعه , ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵

خداییش باید قدر یه همچنین تیم و مدیر عاملی رو دونست،واقعا فوقالعاده است این مرد