کد خبر : 13510
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 - 15:39
دسته‌بندی نشده
-

شاندیزی: برای از بین بردن منیت ها، بازیکن از لیست پنت هاوس خارج می کنم!

شاندیزی: برای از بین بردن منیت ها، بازیکن از لیست پنت هاوس خارج می کنم!
سرمربي تيم فوتسال پنت‌هاوس مشهد گفت: با منيت هايي كه متاسفانه در تيم ما پيش آمده است در فكر خارج كردن بازيكن از تيم هستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید شاندیزی در خصوص بازی تیم مقابل کشاورز قزوین اظهار کرد: بازی خوبی بود، تاکتیک‌ها و هدف‌هایی که ما از بازیکنان می‌خواستیم رخ نداد اما نتیجه گرفتیم و پیروز شدیم.

وی ادامه داد: اما هنوز در تیم پنت‌هاوس منیت و غرور زیاد است، باید ابتدا به حل این مشکل بپردازیم و اگر منیت‌ها در تیم حل بشود بقیه مسائل هم حل شده است. ما نیز نمی‌دانیم با منیت‌ها چکار کنیم؛ اگر این طور پیش برویم تیم پنت‌هاوس تیم خوبی نخواهد بود و نتیجه نخواهد گرفت و به همین دلیل در فکر خارج کردن بازیکن از تیم هستم.

سرمربی تیم پنت‌هاوس مشهد افزود: بازیکنان تیمم، حریف را دست‌کم گرفته بود و این باعث شد که دو گل از حریف دریافت کنیم و با اختلاف دو گل این بازی را پیروز شویم. با وجود چنین شرایطی، جلسه‌ای با مدیریت خواهیم داشت تا ببینیم چه برنامه‌ای باید داشته باشیم.

شاندیزی در خاتمه یادآور شد: تیم کشاورز قزوین تیمی جوان و خوبی است به هر حال تیم جوان معایب و مزایا هم دارد که از معایب این تیم استفاده کردیم اما نزدیک بود اسیر مزایای این تیم قرار بگیریم که خوشبختانه رخ نداد و به پیروزی رسیدیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.