کد خبر : 13373
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 - 0:16
-

مرتضایی: تاسیسات بدون شمسایی افت می کند/ اگر داور شهامت بیشتری داشت با برد زمین را ترک می کردیم!

مرتضایی: تاسیسات بدون شمسایی افت می کند/ اگر داور شهامت بیشتری داشت با برد زمین را ترک می کردیم!
سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد پس از تساوی مقابل تاسیسات دریایی گفت:اگر داور شهامت بیشتری داشت با برد زمین را ترک می کردیم!

سرمربی فرش آرا مشهد به پایگاه خبری فوتسال ایران، گفت:با توجه به بازی های قبلی می دانستیم که تاسیسات زود ۵ خطا می شود و کارت های زرد و قرمز زیادی می گیرند.

مجید مرتضایی ادامه داد: می دانستیم که بازی فیزیکی است و برای این موقعیت ها بر اساس آنالیز برنامه ریزی کرده بودیم. بازی بازی زیبا و قشنگی بود که هر زمان موقعیتی برای هر دو تیم پیش می آمد و باز ی زیبا و درگیرانه ای از دو تیم دیدیم. اگر در ثانیه های پایانی داور شهامت بیشتری داشت با برد زمین را ترک می کردیم چون با گرفتن هند توسط داور می توانستیم با ضربه پنالتی دوم بازی را ببریم، چون شوت زن های خوبی داشتیم.امیدورام در بازی های بعدی با برد جبران کنیم.
مرتضایی ادامه داد: ما برای برد به میدان آمدیم ولی با توجه به اینکه تا ثانیه ای پایانی از حریف عقب بودیم و توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم نتیجه رضایت بخش بود.اگر بازی بررسی شود خواهید دید که موقعیت های بهتری نسبت به حریف داشتیم.
سرمربی فرش آرا در خصوص بازیکن برتر زمین گفت :در تیم ما همه بازیکنان از دروازبان تا دیگران خوب بودند و در تیم تاسیسات وحید شمسایی فوق العاده بود و نعمتی است برای هر تیم . تاسیسات بدون او افت می کند چون هم خوب بازی می کند و هم با تجربه خود تیم را رهبری می کند و در هر بازی کار جدیدی انجام می دهد.
مرتضایی در خصوص تعویض همزمان ۴ بازیکن گفت : در ایران معمولا تیم ها کمتر به طور همزمان از ۴ تعویض استفاده می کنند ولی ما ابزار لازم را برای این کار داریم و بازیکنان همم با این موضوع کنار آمدند. تیم های لیگ روسیه ، تیم ملی تایلند و ژاپن و خسوس در تیم ملی هم اینگونه عمل می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.