کد خبر : 13612
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1393 - 9:40
-

داورزنی: هم تمرکز نداشتیم و هم از لحاظ روحی – روانی دچار مشکل بودیم

داورزنی: هم تمرکز نداشتیم و هم از لحاظ روحی – روانی دچار مشکل بودیم
سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک گفت:دبیری از تیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شود و از مهره‌های خوبی نیز برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک با بیان اینکه مالک این تیم در پی بدقولی مسئولان شهرداری قرچک به فکر انحلال یا انتقال این تیم به شهر دیگری است، گفت: شهرداری سه شهرخواهان تحت پوشش قرار دادن منصوری قرچک هستند.

رضا داورزنی درخصوص شکست تیم فوتسال منصوری قرچک مقابل دبیری تبریز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: دبیری از تیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شود و از مهره‌های خوبی نیز برخوردار است. ما تمام تلاش خود را کردیم اما متاسفانه بازیکنان‌مان نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند چرا که تمرکز کافی نداشتند و از لحاظ روحی – روانی دچار مشکل بودیم.

سرمربی تیم فوتسال منصوری قرچک درخصوص علت عدم تمرکز بازیکنان این تیم گفت: متاسفانه مشکلات مالی زیادی گریبان تیم منصوری را گرفته و در حالی که نیم فصل در آستانه تمام شدن است اما شورا و شهرداری قرچک به تعهدات خود در قبال این تیم به هیچ وجه عمل نکرده و گویا اعلام کرده‌اند نمی‌توانند هیچ کمکی به این تیم داشته باشند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل مالک باشگاه اعلام کرده یا تیم منصوری را منحل می‌کنیم یا از شهر قرچک به شهر دیگری خواهیم برد. ما باید تا نیم فصل به حضور در لیگ ادامه بدهیم چرا که کناره‌گیری‌مان موجب لطمه به لیگ خواهد شد.

داورزنی درباره آینده این تیم با وجود این مشکلات گفت: شهرداری شهرهای پردیس، ورامین و شهرری اعلام آمادگی کردند تا تیم منصوری به یکی از این این شهرها منتقل شود و این تیم را تحت پوشش خود قرار دهند. مطمئنا با وجود این همه مشکلات در صورتی که این انتقال صورت گیرد، به نفع تیم منصوری خواهد بود و بازیکنان از این بلاتکلیفی خارج خواهند شد. اگر ما در فرصت ۲۰ روزه لیگ می‌توانستیم اردو برگزار کنیم، مطمئن باشید عملکرد بسیار بهتری داشتیم. متاسفانه ما به دلیل همین مشکلات به مدت دو هفته هیچ تمرینی نداشتیم و در یک هفته اخیر مسئولان شهرداری قرچک قول دادند مشکلات را حل کنند اما در ادامه اعلام کردند نمی‌توانند از عهده مخارج این تیم بربیایند و حاضر به کمک نخواهند بود.

سرمربی منصوری قرچک تصریح کرد: در بازی مقابل دبیری هرچند انصافا دبیری خوب بازی کرد و از فرصت‌هایش استفاده کرد اما بچه‌های ما کاملا واضح بود که هیچ تمرکزی ندارند و علی‌رغم اینکه تلاش زیادی داشتند نتوانستند بازی خود را به نمایش بگذارند.

وی در پایان با بیان اینکه تماشاگران قرچک از این بازی نیز مانند سایر بازی‌ها استقبال خوبی داشته‌اند گفت: ما فقط به عشق این هواداران حاضر به بازی هستیم و تلاش خود را می‌کنیم. خوشبختانه این بازی بدون هیچ گونه حاشیه‌ای برگزار شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه ساوه ساه یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

داورزنی عزیز منصوری تیم با ارزشیه اکبر تقوی قرچک رو هم مثل ساوه زمین گیر میکنه تقوی تو فوتسال دنبال دلالیه شما اونجا به اسم سر مربی هستی ولی تقوی همه کار میکنه اکر دبیری از شما شکست میخورد میکفتی تمرکز داشتیم الان که باختید همه چیز رو مقصر میکنید پس انصافتون کجا رفته

ناشناس یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

شما حق نداری به داورزنی توهین کنی

فردوسی یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

داورزنی عزیز پس کی میخوای این بهونه هارو بزاری کنار شما نقش سر مربی رو بازی میکنی

یک بازیکن لیگ برتری یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴

از خدا بترسید اکبر تقوی یکی از پاکترین ادمهای فوتسال خجالت بکشید خدا شاهد است برغم انکه شرایط حضور مرا در تیم منصوری درست نکرد اما او را سالم و عاشق کارش می دانم شاید اشکال این است زیادی دلسوزی می کند زیرا مسولان قرچک خالیشان بابت حضور تیم با تلاش تقوی راحت است ضمنا بعنوان یک بازیکن شهادت می دهم بیسج شهرری با تمام مشکلات مالی و فقط بدلیل فعالیت گسترده ایشان چندین سال در لیگ برتر حضور داشت و بازیکنانی چون کشاورز و مصطفی نظری و دهها بلزیکن دیگر را به تیم ملی و باشگاههای دیگر فرستاد و در شن سا ساوه. هم با دو قهرمانی لیگ برتر ، یک سومی و یک مقام قهرمانی در جام باشگاهها ی اسیاهم کارنامه کاملا موفق داشت لطفا اگر مثل بنده اگر هم دلخور هستید از ایشان و خداوکیلی انگ ناحق نزیید

نام ... یکشنبه , ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹

دمت گرم
لابد این بنده خدا رو درست توجیح نکرده بودند که سیداکبر تقوی کی بوده و کی هست