کد خبر : 13899
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1393 - 13:29
دسته‌بندی نشده
-

مصطفی طیبی در بیمارستان گاندی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد

مصطفی طیبی در بیمارستان گاندی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد
مصطفي طيبي ستاره ايران در جام جهاني 2008 دقايقي قبل در هتل بيمارستان گاندي تهران زانوي آسيب ديده خود را به تيغ جراحان سپرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی طیبی که در حین تمرینات هفته گذشته تیم اقتدار نوین فردوسی مشهد دچار پارگی رباط شده بود با بستری شدن در هتل بیمارستان گاندی تهران، زانوی آسیب دیده خود را به تیغ جراحان سپرد.

ستاره مشهدی سال های نه چندان دور تیم ملی امروز در حالی وارد اتاق عمل شد که سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران وی را برای انجام این عمل حساس مشایعت کرده و به وی روحیه می داد.

مصطفی طیبی در پیگیری Fut5al از آخرین وضعیت خود قبل از عمل جراحی گفت: متاسفانه بدشانسی در فوتسال از من دست برنمی دارد با این حال توکلم بر خداست و هر چه قسمت من باشد همان می شود. روحیه ام را حفظ کرده ام و سعی می کنم با تمام توان دوباره برگردم.

گفتنی است هزینه عمل و کلیه هزینه های بستری مصطفی طیبی در این هتل بیمارستان فوق پیشرفته تهران را باشگاه فردوسی مشهد تقبل کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر حسین پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

انشاا… هرچه زود تر خوب بشی داداش.

txt پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم. دوست دارم آقای طیبی رو همون مصطفی طیبی فولاد ماهان ببینم. انشاله هرچه زودتر سلامتی کاملشونو به دست بیارن. یه تشکر ویژه از باشگاه اقتدارنوین فردوسی باید کرد که تا این حد به فکر سلامتی بازیکنانشون هستند.

میری جمعه , ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

داداش خوب میشی بازم ازون دریبلهای یه پا دو پا تو میزنی
اسم دکترش چیه؟
تیم منصوری هم یاد بگیره که خرج عمل بازیکنشون رو بده نه که ولش کنه