کد خبر : 13928
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1393 - 14:28
دسته‌بندی نشده
-

نعمتی: مشکلاتی که باعث دور شدن بچه ها شده بود را برطرف کرده ایم

نعمتی: مشکلاتی که باعث دور شدن بچه ها شده بود را برطرف کرده ایم
مديرعامل باشگاه اقتدار نوين فردوسي مشهد گفت: مشكلاتي كه از داخل تيم باعث دور شدن بچه ها از همديگر شده بود را برطرف كرده ايم و انشاالله با شكست مقاومت همين تيم هميشگي خواهيم شد.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نوسانات نتیجه گیری تیم ربطی به مسائل فنی تیم پیدا نمی کند که اگر چنین بود نمی توانستیم یقه تیم های خوب را بگیریم. مشکلاتی که در درون تیم بود را رفع کرده ایم و می خواهیم همان تیمی شویم که هدف گذاری ما بر اساس آن بود.

وی افزود: فردوسی در هفته گذشته تمرینات منظم خود را انجام داده و بازیکنان با تمرینات پرفشار و شاداب در بالاترین شرایط روحی و روانی قرار گرفته اند. برای پیروزی به کرج می رویم و انشاالله که با این برد دوباره بر روی نوار موفقیت قرار بگیریم.

مدیرعامل اقتدار نوین فردوسی با ابراز تاسف از مصدومیت به وجود آمده برای مصطفی طیبی تاکید کرد: این اتفاق در تمرینات تیم و در شرایطی که ضربه ای هم به وی نخورد بر اثر یک چرخش ناگهانی روی زانوی وی رخ داد تا ما عملا این بازیکن خوب را از دست بدهیم. این اتفاق فوق العاده ناراحتم کرد.

نعمتی در خاتمه یادآور شد: از تیم کرج شناخت خوبی داریم، تیم خیلی قدرتمندی است که امسال مهره های اصلی و کلیدی خودش را از دست داده اما بسیار باهوش و دونده است. با این حال ما هم فیلم بازی‌های آن ها را آنالیز کرده و بر همان اساس تمرین کرده‌ایم و انشاالله با استفاده از نقاط ضعف آنها با سه امتیاز به مشهد بازخواهیم گشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.