کد خبر : 13940
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1393 - 9:32
-

کار آسان دبیری و گیتی پسند،نیم نگاه تاسیسات به صدر در دوئل با مس!

کار آسان دبیری و گیتی پسند،نیم نگاه تاسیسات به صدر در  دوئل با مس!
هفته دوازدهم لیگ برتر امروز برگزار می شود که گزارش زنده این بازی ها را می توانید در پایگاه خبری فوتسال ایران دنبال کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در شرایطی برگزار می شود که به نظر می رسد کار آسان دبیری و گیتی پسند،شرایط آنها را در جدول بهبود ببخشد.در این شرایط سایر مدعیان کار دشواری دارند و شاهد تغییراتی در بالای جدول خواهیم بود.
اولین ماهان بدون شمسایی
ماهان تندیس که پیش بینی می شد مثل فصول گذشته از مسیر اصلی اش منحرف شود در نهایت تن به قطع همکاری با امیر شمسایی داد تا یکی از مدعیان جدی قهرمانی حالا کار دشواری برای باقی ماندن در جمع مدعیان داشته باشد. به خصوص که این تیم کار دشواری در مشهد دارد و باید رودروی فرش آرایی قرار بگیرد که در خانه تیمی زهردار و پرقدرت است.هر دو تیم در بالای جدول برای قهرمانی می جنگند و به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند.
تاسیسات مس را به زیر می کشد؟
تاسیاست اگر برنده بازی دشوارش در تبریز باشد حتی می تواند به صدر جدول هم برسد.شاگردان وحید شمسایی که در دو بازی اخیر خود در ثانیه های پایانی پیروزی را مقابل گیتی پسند و فرش آرا از دست دادند مصمم اند تا در خانه مس سونگون، صدرنشین لیگ را شکست دهند چرا که مسی ها هفته قبل با شکست از میثاق پایین جدولی نشان دادند شکست ناپذیر نیستند هر چند برای حفظ خود در صدر جدول به آب و آتش می زنند.
مربی بازیکن ها در مصافی آسان
دبیری و گیتی پسند دو تیم مدعی دیگر کار آسانی در مصاف با تیم های پایین جدولی دارند. دبیری باید به مصاف شهرداری ساوه برود که قعرنشین است.تیم خوراکچی هر چند خوب بازی می کند و در هر بازی موقعیت های زیادی بدست می آورد اما در زدن ضربات آخر متزلزل است و راحت هم گل می خورد.دبیری اما با اصغری مقدم شرایط خوبی پیدا کرده و رفته رفته خود را به صدر نزدیک می کند..تیم محمد کشاورز هم میزبان پایاسازه تبریز است تا در مصاف با این تیم پایین جدولی احیا شود.شرایط گیتی پسند تا حدودی بهتر شده و با توجه به فاصله کم تیم های بالای جدول آنها امید زیادی دارند تا نیم فصل را با جایگاهی خوب به اتمام برسانند.
دوئل های پایین جدول
منصوری و میثاق که از روزهای خوب گذشته فاصله گرفته اند در مرز بالا و پایین جدول قرار دارند. اوضاع منصوری اصلا مساعد نیست و شنیده می شود تمرینات این تیم هم تعطیل شده است.در سمت مقابل میثاق که هفته قبل مس صدرنشین را با شکست بدرقه کرد با سابقه خوبی که از رویارویی با منصوری دارد امیدوار است در خانه حریف بتواند با پیروزی میدان را ترک کند.جدال مقاومت البرز و فردوسی مشهد هم دوئل دو تیم است که برای بقا می جنگند.شرایط فردوسی تا حدودی بهتر است اما مقاومت هم با همه نداری ها خوب امتیاز جمع کرده و تیم پیروز این دیدار می تواند شرایط بهتری هم پیدا کند.
ابطحی به تیم سابقش رسید
ابطحی که دو سال در حفاری مربیگری کرده بار دیگر به اهواز می رود تا این بار رودرروی این تیم به میدان برود.حفاری که رفته رفته خود را به جمع مدعیان نزدیک می کند امیدوار است تا در مصاف با شهروند پایین جدولی شرایط مناسبی را پیدا کرده و به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهد.
برنامه و اسامی داوران هفته دوازدهم لیگ برتر
پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۹/۰۶ ساعت ۱۶:۰۰
دبیری تبریز- شهرداری ساوه(سالن علوم پزشکی تبریز)
داوران :ابراهیم مسیبی- سیدحسن موسوی- زیاد فروتن- شمس ا… اخوان – ناظر داوری: محمد فرجی
منصوری قرچک- میثاق تهران (سالن هفتم تیر قرچک)
داوران :حسین شاهمرادی- جواد غلامزاده- مجید فراهانی- مصطفی زینی- ناظر داوری: عباس بهروش
گیتی پسند اصفهان- پایاسازه تبریز (سالن مخابرات اصفهان)
داوران : علی پورافشار- عارف سیاحی- رضا رحیمی- کاظم قنبری – ناظر داوری: عباس دهقانپور
شرکت ملی حفاری ایران- شهروند ساری (سالن نفت اهواز)
داوران :علی حفیظی- علیرضا یگانه- عبدالرحیم محمدی- مهدی حقوقی ناظر داوری: سیدصدرالدین موسوی
مس سونگون – تأسیسات دریایی تهران( سالن شهید پورشریفی تبریز)
داوران :پژمان رضایی- حمید کاشانی- حسنعلی رحیمی- علی احمدی سلطانیه – ناظر داوری: عباس رنجی
مقاومت البرز- فردوسی مشهد( سالن انقلاب کرج)
داوران :وحید عرض پیما- امید سهرابی- مرتضی شعبانی- مهدی بادی کناری- ناظر داوری: عبدالکریم سیستانی
فرش آراء مشهد- ماهان تندیس قم (سالن شهید بهشتی مشهد)
داوران :علیرضا رمضانی- عبدالرضا وثوقی- محمدرضا ذاکری- امیربهنام نقوی- ناظر داوری: مهران جعفری

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

س م پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

نمیدانم چرا توی این سایت مصاحبه آقای بی غم را که از گیتی جدا شد را نگذاشتید
با خواندن آن مصاحبه نقش و ادعاهای تو خالی آقای کشاورز در مثلا مربیگری تیم گیتی مشخص میشه!!!!
ضمن اینکه آدم دلش میسوزد چه افرادی و از کجاها وارد فوتسال شده اند و چگونه در این چند سال فوتسال را در مسیر پسرفت قرار داده اند و آنهایی که کار را بلد هستند ولی زیر بار خیلی مسایل حاشیه ای نمیروند و واقعا هنوز هم میتوانند به پیشرفت فوتسال کمک کنند بیرون مانده اند!!!
بسیاری آقایان با مدرک فعلی که فکر میکنند با گرفتن یکی دو مدرک سطح ۱ و ۲ فوتسال که متاسفانه مطالب آن بسیار سطحی است علامه دهر شده اند و همه هم ادعا دارند و افرادی نیز بدون مدرک در این فوتسال شیر تو شیر و بدون صاحب آنهم در لیگ برتر مربیگری میکنند و ادعای اخلاق هم دارند که این خود از بدترین بی اخلاقیهاست!
وای به حال باشگاهها و مسئولان کمیته های آموزش و مربیان و فدراسیون که نه تنها برخوردی با اینگونه رفتار ندارند بلکه بارها خود نیز با این جریانات همراه بوده و بانی نیز هستند!
و از آن بدتر اینکه جلوی

قرچکی پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

مدیریت سایت سلام تیم منصوری قرچک به هیچ عنوان تمریناتش تعطیل نمی باشد و هرروز درحاله تمرین می باشد خواهشن تصحیح کنید